تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803092760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبير رهبري ما را پاي ميز مذاكره برد نه تحريم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تدبير رهبري ما را پاي ميز مذاكره برد نه تحريم‌ها
کد خبر: ۳۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳ - 13 March 2014




عضو مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از اتفاقاتي كه در سفر اروپايي ها به ايران رخ داد، گفت: ديدار اشتون با سران فتنه سبب شد تا جرقه حقوق بشر در ايران زده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد احمد خاتمي، پيش از ظهر پنج شنبه در يادواره سرداران و 400 شهيد شهرستان تفت، بزرگداشت ائمه جمعه فقيد، حجت‌ الاسلام يحيي ‌زاده نماينده مردم تفت در مجلس و سردار جاويدالاثر حاج احمد متوسليان اظهار داشت: اشتون و ديپلمات هاي اروپايي به ايران مي آيند و با فتنه گران ملاقات مي كنند و اين ديدارها بهانه اي مي شود براي اينكه پرونده حقوق بشر در ايران دوباره بهانه شود و جرقه آن زده شود.

وي بيان كرد: اينها مي گويند اگر كسي قتل كرده او را قصاص و اعدام نكنيد اما مگر مي شود كه با حكم الهي و حكم اسلام مخالفت كرد.

آيت الله خاتمي تاكيد كرد: حقوق بشري كه دوباره به ميان كشيده شده، بهانه اي بيش نيست و آنها مي خواهند براي نظام اسلامي مشكل ايجاد كنند.

فتنه گران چشم اميد آمريكا شده اند

وي تصريح كرد: فتنه گران عملا با ملت ايران مبارزه مي كنند و چشم اميد آمريكا شده اند تا جايي كه بان كي مون از آنها حمايت مي كند.

امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخنان اخير آمريكا مبني بر اينكه، تحريم ها ايران را پاي ميز مذاكره كشانده است، عنوان كرد: اين يك دروغ بزرگ است زيرا اگر اينگونه بود، بايد سال 91 پاي ميز مذاكره مي رفتيم اما در تيرماه 91، درست زماني كه اوباما گفته بود كه ايران بايد دست تسليم خود را بالا بياورد، مردم در يك راهپيمايي، دست هاي خود را بالا بردند و شعارهاي ضد آمريكايي و ضد اسرائيلي سر دادند.

رهبري گفته بودند كه چشمشان از مذاكرات آب نمي خورد

وي تاكيد كرد: تحريم ها ما را پاي ميز مذاكره نكشانده بلكه اين تدبير مقام معظم رهبري است كه ما را پاي ميز مذاكره برد هرچند كه ايشان شش ماه قبل از انتخابات در مشهد گفته بودند كه چشمشان از اين مذاكرات آب نمي خورد و مي دانند كه نتيجه اي در بر نخواهد داشت.

آيت الله خاتمي ادامه داد: مقام معظم رهبري با مذاكرات هسته اي مخالفت نكردند زيرا مي دانستند كه مشكل آنها بمب اتم و مسئله هسته اي نيست و آنها اصل و هويت نظام اسلامي درگير هستند چنانكه اينگونه نيز شد و ماجراي هسته اي كه تمام شود، بهانه بعدي حقوق بشر است.

پيام امروز شهدا به مردم مقاومت است

عضو خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيام شهدا بيان كرد: پيام شهيدان اين است كه اي مردم ما وقتي جنگ سخت بود، به ميدان رفتيم و امروز دشمن با جنگ نرم مي‌ خواهد نظام اسلامي را براندازد و آنچه ديروز تجربه كرديم، مقاومت بود زيرا چشم ما نيز از اين مذاكرات آب نمي ‌خورد.

وي تصريح كرد: اگر مقاومت كنيم، پيروزيم البته كه مقاومت هزينه هم دارد و آفرين بر مردمي كه هزينه مقاومت را سالها پيش با تقديم 220هزار شهيد و با اشك چشم خود پرداختند.

آيت ‌الله خاتمي تاكيد كرد: اين پيام شهداست كه نظام را از جانتان بيشتر دوست داشته باشيد و در كمتر وصيت ‌نامه شهيدي است كه نگفته باشد امام را تنها نگذاريد.

در مذاكرات پيرو ولايتيم/ مذاكرات هسته اي را فتح الفتوح نمي دانيم

وي ادامه داد: ما همراه ولايتيم و راه ما، راهي است كه ايشان تعيين مي‌ كند و تند و كند نيز نمي‌رويم. نه مي‌ گوييم مذاكرات هسته‌ اي فتح‌ الفتوح است زيرا رهبري اين را نگفتند و نه مي ‌گوييم كه شرف و عزت ما را از بين مي ‌برد كه اگر چنين بود، رهبري با آن مقابله مي‌ كردند.

امام جمعه موقت تهران، ولايت و وحدت را رمز پيروزي ملت ايران دانست و تاكيد كرد: ما تا آخرين نفس و قطره خون خود، حامي ولايت باقي خواهيم ماند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان ايكه در كشور ما سالها حكومتي عفت ستيز، اخلاق ستيز و دين ستيز بر سر كار بودند،‌ عنوان كرد: مردم براي براندازي آن حكومت به صحنه آمدند تا شاهد تحقق ارزش هاي ديني باشند و شهيدان نيز به جبهه رفتند تا اين ارزش ها باقي بماند.

نبرد شهدا به خاطر اسلامي شدن سيماي كشور بود

آيت الله خاتمي تاكيد كرد: پيام شهدا به بانوان محترم در كشور اسلامي ايران اين است كه ما جهاد كرديم تا سيماي كشور اسلامي باشد نه اروپايي و پيام شهدا رعايت حريم عفاف و حجاب زنان و مردان است.

وي خاطرنشان كرد: پيشاني يك جامعه ديني بايد رنگ دين و معنويت داشته باشد و اين پيام 220 هزار شهيد است.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه پيام دوم شهيدان نيز اين است كه ما جانمان را نثار كرديم تا نظام اسلامي بماند و پرچمدار اسلام ناب محمدي (ص) باشد، يادآور شد: نظام اسلامي يادگار شهيدان ماست و حفظ اين نظام اسلامي براي همگان در هر جايگاهي وظيفه اي تعيين كرده است.

مسئولان با عملكرد ضعيف خود مردم را به نظام بدبين نكنند

وي عنوان كرد: مسئوليتي كه امروز متوجه مسئولان ماست اين است كه با عملكرد خود مردم را بدبين نكنند و ارباب رجوع را تكريم كنند.

آيت الله خاتمي، كارمندان ادارات و مديران را تابلوي نظام اسلامي دانست و گفت: مردم به طور مستمر با اداري ها سر و كار دارند و خوب و بد عملكرد آنها پاي نظام اسلامي نوشته مي شود.

وي از مردم نيز خواست با بصيرت نگاه كنند و ببينند رهبري كجا ايستاده و چه مواضعي دارند و بر اساس آن مواضع حركت كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن