تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802548436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید احمد خاتمی: تدبیر رهبری ما را پای میز مذاکره برد نه تحریم‌ها/ مسئولان با عملکرد ضعیف خود مردم را به نظام بدبین نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سید احمد خاتمی: تدبیر رهبری ما را پای میز مذاکره برد نه تحریم‌ها/ مسئولان با عملکرد ضعیف خود مردم را به نظام بدبین نکنند

سید احمد خاتمی: تدبیر رهبری ما را پای میز مذاکره برد نه تحریم‌ها/ مسئولان با عملکرد ضعیف خود مردم را به نظام بدبین نکنند
عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اتفاقاتی که در سفر اروپایی ها به ایران رخ داد، گفت: دیدار اشتون با سران فتنه سبب شد تا جرقه حقوق بشر در ایران زده شود.

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی، پیش از ظهر پنج شنبه در یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان تفت، بزرگداشت ائمه جمعه فقید، حجت‌ الاسلام یحیی ‌زاده نماینده مردم تفت در مجلس و سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اظهار داشت: اشتون و دیپلمات های اروپایی به ایران می آیند و با فتنه گران ملاقات می کنند و این دیدارها بهانه ای می شود برای اینکه پرونده حقوق بشر در ایران دوباره بهانه شود و جرقه آن زده شود.


وی بیان کرد: اینها می گویند اگر کسی قتل کرده او را قصاص و اعدام نکنید اما مگر می شود که با حکم الهی و حکم اسلام مخالفت کرد.
حجت الاسلام و المسلمینخاتمی تاکید کرد: حقوق بشری که دوباره به میان کشیده شده، بهانه ای بیش نیست و آنها می خواهند برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.


فتنه گران چشم امید آمریکا شده‌اند


وی تصریح کرد: فتنه گران عملا با ملت ایران مبارزه می کنند و چشم امید آمریکا شده اند تا جایی که بان کی مون از آنها حمایت می کند.


امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر آمریکا مبنی بر اینکه، تحریم ها ایران را پای میز مذاکره کشانده است، عنوان کرد: این یک دروغ بزرگ است زیرا اگر اینگونه بود، باید سال 91 پای میز مذاکره می رفتیم اما در تیرماه 91، درست زمانی که اوباما گفته بود که ایران باید دست تسلیم خود را بالا بیاورد، مردم در یک راهپیمایی، دست های خود را بالا بردند و شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند.


رهبری گفته بودند که چشمشان از مذاکرات آب نمی خورد


وی تاکید کرد: تحریم ها ما را پای میز مذاکره نکشانده بلکه این تدبیر مقام معظم رهبری است که ما را پای میز مذاکره برد هرچند که ایشان شش ماه قبل از انتخابات در مشهد گفته بودند که چشمشان از این مذاکرات آب نمی خورد و می دانند که نتیجه ای در بر نخواهد داشت.


حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری با مذاکرات هسته ای مخالفت نکردند زیرا می دانستند که مشکل آنها بمب اتم و مسئله هسته ای نیست و آنها اصل و هویت نظام اسلامی درگیر هستند چنانکه اینگونه نیز شد و ماجرای هسته ای که تمام شود، بهانه بعدی حقوق بشر است.


پیام امروز شهدا به مردم مقاومت است


عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام شهدا بیان کرد: پیام شهیدان این است که ای مردم ما وقتی جنگ سخت بود، به میدان رفتیم و امروز دشمن با جنگ نرم می‌ خواهد نظام اسلامی را براندازد و آنچه دیروز تجربه کردیم، مقاومت بود زیرا چشم ما نیز از این مذاکرات آب نمی ‌خورد.


وی تصریح کرد: اگر مقاومت کنیم، پیروزیم البته که مقاومت هزینه هم دارد و آفرین بر مردمی که هزینه مقاومت را سالها پیش با تقدیم 220هزار شهید و با اشک چشم خود پرداختند.


حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تاکید کرد: این پیام شهداست که نظام را از جانتان بیشتر دوست داشته باشید و در کمتر وصیت ‌نامه شهیدی است که نگفته باشد امام را تنها نگذارید.


در مذاکرات پیرو ولایتیم/ مذاکرات هسته ای را فتح الفتوح نمی دانیم


وی ادامه داد: ما همراه ولایتیم و راه ما، راهی است که ایشان تعیین می‌ کند و تند و کند نیز نمی‌رویم. نه می‌ گوییم مذاکرات هسته‌ ای فتح‌ الفتوح است زیرا رهبری این را نگفتند و نه می ‌گوییم که شرف و عزت ما را از بین می ‌برد که اگر چنین بود، رهبری با آن مقابله می‌ کردند.


امام جمعه موقت تهران، ولایت و وحدت را رمز پیروزی ملت ایران دانست و تاکید کرد: ما تا آخرین نفس و قطره خون خود، حامی ولایت باقی خواهیم ماند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ایکه در کشور ما سالها حکومتی عفت ستیز، اخلاق ستیز و دین ستیز بر سر کار بودند،‌ عنوان کرد: مردم برای براندازی آن حکومت به صحنه آمدند تا شاهد تحقق ارزش های دینی باشند و شهیدان نیز به جبهه رفتند تا این ارزش ها باقی بماند.


نبرد شهدا به خاطر اسلامی شدن سیمای کشور بود


حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تاکید کرد: پیام شهدا به بانوان محترم در کشور اسلامی ایران این است که ما جهاد کردیم تا سیمای کشور اسلامی باشد نه اروپایی و پیام شهدا رعایت حریم عفاف و حجاب زنان و مردان است.


وی خاطرنشان کرد: پیشانی یک جامعه دینی باید رنگ دین و معنویت داشته باشد و این پیام 220 هزار شهید است.


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیام دوم شهیدان نیز این است که ما جانمان را نثار کردیم تا نظام اسلامی بماند و پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) باشد، یادآور شد: نظام اسلامی یادگار شهیدان ماست و حفظ این نظام اسلامی برای همگان در هر جایگاهی وظیفه ای تعیین کرده است.


مسئولان با عملکرد ضعیف خود مردم را به نظام بدبین نکنند


وی عنوان کرد: مسئولیتی که امروز متوجه مسئولان ماست این است که با عملکرد خود مردم را بدبین نکنند و ارباب رجوع را تکریم کنند.


حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، کارمندان ادارات و مدیران را تابلوی نظام اسلامی دانست و گفت: مردم به طور مستمر با اداری ها سر و کار دارند و خوب و بد عملکرد آنها پای نظام اسلامی نوشته می شود.


به گزارش مهر، وی از مردم نیز خواست با بصیرت نگاه کنند و ببینند رهبری کجا ایستاده و چه مواضعی دارند و بر اساس آن مواضع حرکت کنند.








1392/12/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن