تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان : اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همت همگانی را می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار همدان : اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همت همگانی را می طلبد همدان- ایرنا- استاندار همدان روز جمعه د ر مراسم افتتاح چیست اسکی ارسباران همدان گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همت همگانی را می طلبد.


ˈمحمد ناصر نیکبختˈ ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مایه امیدواری همه مسوولان کشور شد چرا که این دستور العمل باعث شکوفایی اقتصاد کشور می شود.
وی با اشاره به اینکه گفتمان دولت تدبیر امید بهبود وضعیت اقتصادی کشور و شرایط کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی است افزود : اجرای این سیاستها تنها با همت و عزم جدی مردم و مسوولان عملی خواهد شد.
وی گفت: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بهترین فرصت برای بروز ظرفیت های استان همدان مهیا شده است.
نیکبخت با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی هیچ تناسبی با اقتصاد ریاضتی ندارد، تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با بحران ها و تهدید هایی است که در زمینه اقتصادی برای کشور ممکن است به وجود بیاید که بر اساس آن از توانایی های داخلی بطور خاص استفاده خواهد شد.
عالی ترین مقام اجرایی استان با تأکید بر این که شرایط مناسبی برای توسعه گردشگری در استان همدان وجود دارد، گفت: اولویت و مزیت استان همدان توسعه گردشگری است و اگر همدان به عنوان استان اول گردشگری و صنایع دستی در کشور مطرح نشود، ظلم در حق آن شده است.
نیکبخت وجود تنها شهر سفال ایران در همدان، داشتن جاذبه های فراوان تاریخی و آب و هوای مناسب را مهمترین عوامل تأثیر گذار در رشد صنعت گردشگری در همدان دانست و گفت: تا کنون آنطور که شایسته است گردشگری همدان رشد نکرده و از ظرفیت های آن استفاده نشده است.
وی در ادامه کشاورزی استان همدان را قابل توجه خواند و افزود: باید به دنبال توسعه کشاورزی در استان بود گر چه محدودیت منابع آبی باعث شده است که امکان افزایش سطح زیر کشت در استان وجود نداشته باشد اما باید به سمت بهینه کردن مصرف آب و ایجاد صنایع تبدیلی حرکت کرد.
استاندار همدان از فعالیت های مسوولان دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنجنامه همدان به سبب پشتکار و پیگیری شان تشکر و قدر دانی کرد و گفت: رونق گردشگری در استان همدان را این مجموعه آغاز کرده است و هیچ کس فکر نمی کرد که آنچه بر روی کاغذ آمده است روزی بر روی زمین اجرا شود.
وی با اشاره به این که اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی منوط به ورود بخش خصوصی است، گفت: دولت برای سرمایه گذاری بر روی طرح ها نه اعتبار دارد و نه از نظر قانونی اجازه ورود به این حوزه دارد و تنها باید حامی بخش خصوصی باشد.
استاندار همدان خاطر نشان کرد: فصل زمستان در همدان کمتر از بهار و تابستان نیست و همدان دارای چهار فصل زیبا است و باید زیبا نیز در آن سرمایه گذاری شود.
نیکبخت گفت: همدان از تمامی استان های کشور شایستگی بیشتری برای گردشگری دارد و باید تبلیغات مناسب در این زمینه صورت گیرد.
وی با تأکید بر این که از شرایط گردشگری همدان راضی نیست گفت: باید بیشتر کار کنیم تا شایستگی های همدان را به کشور و دنیا معرفی کنیم و این کار را از نوروز امسال و نوع پذیرایی و استقبال مسافران نوروزی آغاز کنیم تا شرایط مطلوبی برای تابستان ایجاد شود.
دهکده تفریحی فرهنگی ورزشی گنجنامه در سال 1379 با هدف ایجاد و معرفی یک مجتمع گردشگری بین المللی و دارای بالاترین استاندارد های جهانی، در دامنه شمالی الوند جاویدان اقدام به فعالیت نمود .
این منطقه نمونه گردشگری که در فاصله 5 کیلومتری شهر همدان و در مجاورت دره های سرسبز عباس آباد و کتیبه های هخامنشی و نیز آبشار گنجنامه واقع گردیده، از نخستین روزهای فعالیت خویش، ولادت یک قطب توانمند و منحصر به فرد گردشگری در سطح ملی و منطقه ای را نوید داد .
دهکده تفریحی توریستی ورزشی گنجنامه با ظرفیت پذیرایی روزانه 5000 گردشگر، طیف وسیعی از خدمات ورزشی، رفاهی، تفریحی، فرهنگی و اقامتی را برای بازدید کنندگان از شهر همدان و صعود کنندگان به قله الوند را فراهم ساخته و گستره خدمات رسانی خویش را تا دشت باستانی میشان افزایش داده است .
7532/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن