تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802357771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی با پویایی مراکز فرهنگی همگانی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی با پویایی مراکز فرهنگی همگانی می شود رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر در مراسم افتتاح حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س) خواهران این شهرستان گفت: نهادینه شدن بسیاری از امور در کشور بویژه اقتصاد مقاومتی با پویایی مراکز فرهنگی همگانی می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈهادی حبیبیˈ روز پنجشنبه در این مراسم افزود: مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری همواره این بوده که موضوع فرهنگی که زیر بنای همه کارهای انقلاب اسلامی است باید در جامعه نهادینه شود.
وی یکی از راههای مهم نهادینه شدن این امور در کشور را تأسیس مدارس علمیه عنوان و بیان کرد: نشر تعالیم و معارف اهل بیت (ع) در بخش های مختلف زندگی از ضروری ترین امور جامعه می باشد.
موسس حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) خواهران رضوانشهر تأسیس مدارس علمیه را یکی از راههای نهادینه کردن امور فرهنگی کشور عنوان و اظهار کرد: حوزه های علمیه از مهمترین مراکز علمی و فرهنگی در سطح کشور محسوب می شود که ارتباط بسیار نزدیک و مستقیم با مردم و سایر مراکز علمی کشور دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حبیبی گفت: هم اکنون در حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) خواهران رضوانشهر که از حدود سه هفته پیش آغاز بکار کرده 19 طلبه مشغول به تحصیل هستند که کلاس های مربوطه در این واحد علمی از ساعت 8 تا 13 ادامه دارد.
امام جمعه تالش و مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران در سطح استان گیلان نیز در این جلسه گفت: در زمان حاضر هشت مدرسه علمیه در سطح استان گیلان فعال هستند که رضوانشهر و آستانه اشرفیه نیز در ترم دوم سال تحصیلی به این مدارس اضافه شدند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری بیان کرد: از مهمترین
شرایط تأسیس مدرسه علمیه خواهران این است که بدلیل محدود بودن منابع مالی تا دو سال مؤسس باید تمام هزینه های مربوطه را تأمین کند که امام جمعه رضوانشهر همه این موارد را برعهده گرفته اند.
نماینده مردم شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه راه اندازی حوزه های علمیه در سطح شهرها نیز توفیقات بسیار زیادی برای کشور و ملت دارد، بیان کرد: هم اکنون بیش از 300 شبکه ماهواره تحت اختیار استکبار جهانی بصورت شبانه روزی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی برنامه پخش می کنند که ارادتمندی ملت ایران به اهل بیت (ع) و ولایت تاکنون همه این برنامه های دشمنان را بی اثر و خنثی ساخته است.
ˈمحمد شکریˈ افزود: اگر ملت ایران طی 34 سال گذشته به این گونه معنویات نمی پرداخت امروز قادر به ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی دشمنان نبود.
شهرستان رضوانشهربا حدود 80 هزارنفر جمعیت در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.ک2
7293/ 603
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن