تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802362419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرايي شدن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در اولويت کارمسئولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۹ب.ظ)
نماينده ولي‌فقيه در لرستان: اجرايي شدن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در اولويت کارمسئولان باشد نماينده ولي‌فقيه در لرستان با اشاره به ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي اظهار کرد: مسئولان اجرايي شدن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي را در اولويت کارها قرار دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز، نهم اسفند در خطبه‌هاي نمازجمعه خرم‌آباد در مصلي الغدير اين شهر با گرامي‌داشت 14 اسفند روز احسان و نيکوکاري به پاره‌اي از خدمات کميته امداد در بخش‌هاي مختلف از جمله طرح شهيد رجايي، حمايت از زنان سرپرست خانواده، خودکفايي و اشتغال مددجويان، اکرام ايتام، حمايت از آسيب ديدگان اجتماعي اشاره کرد و گفت: احسان و نيکوکاري از موضوعاتي است که هم در قرآن و هم در احاديث و روايات بر آن تاکيد شده لذا مي‌طلبد مردم استان در طرح احسان و نيکوکاري مشارکت داشته باشند.
وي در ادامه به 15 اسفند روز درختکاري اشاره و تصريح کرد: براساس آماري که ارائه شده تا پاييز امسال 560 هزار هکتار از درختان بلوط منطقه زاگرس خشک شده‌اند که اين نيازمند بررسي است.
وي اضافه کرد: متاسفانه تاکنون شاهد هيچ گونه اقدام اساسي در زمينه برسي علت خشک شدن درختان بلوط و يا ممانعت از خشک شدن اين درختان نبوده‌ايم فقط هرزگاهي آماري ارائه مي‌شود که چند تن زغال قاچاق در استان کشف شده که اين قبيل اخبار شرمندگي دارد.
خطيب جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه حمايت از درختان بلوط فقط در حد همايش و جلسه و صورت‌جلسه باقي مانده و در اين خصوص نظارت و پيگيري جدي صورت نگرفته، اذعان کرد: با وجودي‌که بحث گرد و غبار يک مشکل جدي براي استان لرستان است اما اگر قرار باشد در آينده بودجه‌اي براي مبارزه با پديده گرد و غبار اختصاص يابد دوباره مثل بودجه مربوط به سازندگي پس از جنگ که لرستان ديده نشد، در زمينه اين بودجه نيز لرستان را بي‌نصيب خواهند کرد که مي‌طلبد در اين زمينه اقدامات اساسي انجام گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنانش به ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي اشاره و تصريح کرد: به اعتقاد کارشناسان حل مشکلات اقتصادي کشور در شرايط کنوني همين مسئله اقتصاد مقاومتي است.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به اينکه اقتصاد مقاومتي خوداتکايي و اعتماد به نفس و توجه به منابع و ظرفيت‌هاي موجود را مدنظر قرار داده مي‌تواند در خنثي کردن توطئه تحريم دشمن بسيار موثر باشد لذا مي‌طلبد مسئولان در اين زمينه همت بلند و عزم جدي داشته باشند و اجرايي کردن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي را در اولويت کارها قرار دهند.
وي مشارکت دادن مردم و مردمي کردن اقتصاد را از ديگر نکات برجسته در بحث اقتصاد مقاومتي بيان کرد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي در ادامه روز امور تربيتي و تربيت ديني اشاره و خاطرنشان کرد: تربيت در نوجواني و جواني ثمربخش است لذا در اين زمينه نقش آموزش و پرورش که با نسل نوجوان و جوان جامعه سر وکار دارد بسيار حائز اهميت است.
وي خواستار همکاري مردم و اوليا با آموزش و پرورش در راستاي تربيت ديني نوجوانان و جوانان شد و افزود : اهتمام به امر نماز، حجاب و عفاف، قرآن، صداقت و پاکي بايد در نسل نوجوان و جوان بروز داده شود.
وي در بخشي از سخنانش به مطب درج شده در يکي از نشريات مبني غيرانساني بودن حکم قصاص اشاره کرد و گفت: دشمن با طرح اين مسائل مي‌خواهد اعتقادات و باورهاي ديني مردم را به تمسخر بگيرد و ارزش‌هاي اسلامي مثل خدا، پيغمبر و دين را در ديد مردم امري عادي جلوه دهد که مي‌طلبد مردم و مسئولان در اين باره هوشيار باشند.
وي افزود: مردم ايران اسلامي غيرت دارند و نسبت به ارزش‌هاي ديني حساس هستند و اگر کسي بخواهد به مقدسات و ارزش‌هاي ديني آنها توهين کند همان رفتاري که با فتنه‌گران داشتند را با آنها خواهند کرد.
وي در بخش ديگري از سخنانش در رابطه با خطبه امام سجاد(ع) در شام، گفت: بعد حماسي اين خطبه امام سجاد(ع) بسيار حائز اهميت است، امام سجاد(ع) با وجودي‌که بيمار بود و از کربلا به همراه ساير اسرا سوار بر شتري بي جهاز به شام آورده شد اما در خطبه‌اي که در شام ايراد کرد توانست شک و ترديد را از دل مردم بيرون کند.
وي اضافه کرد: هدف امام سجاد(ع) از ايراد اين خطبه حماسي اين بود که شک و شک و ترديد را از دل مردم بيرون کند و مردم را از راه کجي که رفته بودند به راه راست برگرداند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با بيان اينکه امام سجاد(ع) در اين خطبه بر روي افتخارات و برجستگي‌ها و امتيازات خود تکيه کرد، ادامه داد: خطابه حماسي براي تحريک عواطف و احساسات مردم ايراد مي‌شود لذا امام سجاد(ع) از اين روش استفاده کرد و در قالب جملات کوتاه، کوبنده و با صلابت، اهدافي از جمله جلب توجه مردم به حق و حقيقت را دنبال کرد.
خطيب جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: امام سجاد(ع) با اين خطبه حماسي مي‌خواست احساسات مردم را به‌خاطر جنايات يزيد و آنچه در کربلا اتفاق افتاد و همچنين مظلوميت امام حسين(ع) و اصحاب وي و ظلم بني‌اميه بيدار سازد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان قانع کردن مردم نسبت به اين مسئله که يزيد شايستگي خلافت بر مسلمين را ندارد از ديگر اهداف امام سجاد(ع) در ايراد اين خطبه حماسي بيان کرد و افزود: امام سجاد(ع) با استفاده از اين خطبه حماسي زمينه قيام و شورش عليه يزيد را فراهم آورد و مردم بعد از اين خطبه با امام سجاد(ع) هم‌دردي کردند و لذا امام سجاد از اين فرصت استفاده و مردم را به سوي خدا دعوت کرد.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه نظير خطبه امام سجاد(ع) در شام مي‌توان به خطبه پيامبراکرم(ص) در منا، خطبه امام علي(ع) در صفين و خطبه امام حسين(ع) در کربلا اشاره کرد، گفت: بررسي بعد حماسي اين خطبه امام سجاد(ع) ما مي‌تواند براي ما الگو باشد که از اين روش امام سجاد(ع) بهره ببريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن