تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802520159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در سال های آینده روشن می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت اهواز: نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در سال های آینده روشن می شود اهواز - ایرنا - امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده نتایج ملموس اجرایی شدن فرمایشات ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی را مشاهده کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید ابوالحسن حسن زادهˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که کشوری با داشتن ذخایر و منابع ارزشمندی از جمله نفت و گاز، نیروی انسانی و فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی، بر دانش بومی خود در اقتصاد تکیه کند.
وی گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی به روسای سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است و امیدواریم که مسولین این سیاست ها را عملی کنند.
حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان به قدردانی از حضور آگاهانه، حماسی و ارزشمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یکی از محورهای سخنان ایشان اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این حضور ارزشمند، نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است و حماقت و نادانی دشمنان را ثابت کرد.
خطیب جمعه اهواز به محورهای دیگر سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با توجه به سخنان ایشان، از آنجایی که اقوام متعددی در نقاط مختلف کشور زندگی می کنند خواست دشمن این است که اقوام مقابل هم قرار گیرند به همین دلیل مردم و مسوولین نباید اجازه این اتفاق را بدهند.
وی با اشاره به پخش سریال ˈسرزمین کهنˈ و اعتراض بختیاری ها گفت: اگر چه مسولین صدا و سیما و عوامل تهیه فیلم رسما عذرخواهی کردند اما مسولین باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام حسن زاده به خوزستان به عنوان مشهد شهیدان اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و فرماندهان جنگ در کنار هم می جنگیدند و اقوام مختلف هیچ وقت اجازه نمی دهند به افتخارات بزرگ ما خدشه ای وارد شود.
امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری راهپیمایی 22 بهمن، دو پیام استقامت و وحدت را برای جهانیان به همراه داشت و اسلام را عنوان تنها راه سعادت انتخاب کردند.
وی با تاکید بر اینکه هر کجا جنایتی هست ما دست آمریکا را می بینیم افزود: جای تعجب است که آمریکا بخواهد از حقوق بشر صحبت کند لذا هیچ کس نباید دل به مذاکره با آمریکا ببندد.
حجت الاسلام حسن زاده به برگزاری موفق اجلاس بین المجالس اسلامی گفت: از آنجایی که مسوولیت اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی به مجلس ایران واگذار شد امید است از این ظرفیت به خوبی برای مسلمانها و کشورهای اسلامی استفاده شود.
خطیب جمعه اهواز به سوم اسفندماه سالروز کودتای رضاخان ملعون اشاره کرد و گفت: دوران پهلوی اول و دوم یکی از دوران سیاه تاریخ کشور است که کشور ما دوره رکود 50 ساله را تجربه کرد.
وی افزود: در این دوران تاریک، مردم گرفتار استبداد داخلی همراه با سلطه بیگانگان بودند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: رهبری امام خمینی (ره)، حضور گسترده، فداکاری و پایداری مردم، پرونده این دوران را برای همیشه بست و اسلام و انقلاب اسلامی حاکم شد.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه از برگزار کنندگان یادواره های شهدا قدردانی کرد و افزود: انتقال پیام های دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است.
وی با گرامیداشت هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: تربیت مهمترین مساله ای است که جامعه ایران به آن توجه دارد و مسوولان امور تربیتی به ویژه آموزش و پرورش مسوولیت بسیار مهمی به عهده دارند.
حجت الاسلام حسن زاده افزود: در دوران تهاجم فرهنگی و عصر ارتباطات اهمیت امر تربیتی بیشتر نمایان می شود.
خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر گسترش حوزه های علمیه به ویژه در خوزستان تاکید دارند که نیازمند حمایت های مادی و معنوی است.
وی هچنین از برگزاری مانورهای امنیت اجتماعی قدردانی و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مانورها به ارتقای سطح امنیت اجتماعی کمک کند.
7157/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن