تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوی رئیس مجلس ابلاغ شد؛سیاستگذاری مجلس برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
از سوی رئیس مجلس ابلاغ شد؛سیاستگذاری مجلس برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی

از سوی رئیس مجلس ابلاغ شد؛سیاستگذاری مجلس برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی
رئیس مجلس پس از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری، مواردی را به نائب رئیس دوم مجلس، مرکز پژوهش ها، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 و دبیر کارگروه اقتصادی ابلاغ کرد.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، پس از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی موارد زیر را ابلاغ نمود:

1.آقای محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس: سازوکار ونحوه اجرایی نمودن سیاست ها از طریق کمیسیون ها و مرکز پژوهش های مجلس را تدوین و جهت تصمیم گیری در هیات رئیسه مجلس مطرح نماید.

2. آقای کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس: لازم است مرکز پژوهش های مجلس، معاونت ها و دفاتر مختلف مرکز را مکلف نماید تا مطالعات لازم جهت عملی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را مدون کنند تا از طریق کمیسیون های تخصصی مجلس پیگیری شود.

3.کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی: لازم است محور کار کمیسیون ها اجرایی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد و براساس آن بررسی لازم جهت تدوین قوانین مربوطه صورت گیرد. در این زمینه از مطالعات مرکز پژوهش ها و کارشناسان دولت و معاونت قوانین استفاده شود و کمیسیون های تخصصی برنامه ها برای اقدامات خود را ارائه نمایند.

4.آقای فولاد گر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44: به دلیل اهمیت موضوع، لازم است با همفکری کمیسیون های تخصصی و دولت، کمبودها و کاستی های قانونی مشخص و اولویت ها و پیشنهادات مربوطه هر چه سریعتر به مجلس تقدیم شود.

5.آقای رضا عبداللهی دبیر کارگروه اقتصادی: نتیجه بررسی های مرکز پژوهش ها و کمیسیون های تخصصی و انجمن های علمی و فنی، برای ساماندهی امر در حوزه اقتصاد مقاومتی جهت تصمیم گیری ارائه گردد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی
ه نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، پس از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی موارد زیر را ابلاغ نمود: 1.آقای محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس: سازوکار  ونحوه اجرایی نمودن سیاست ها از طریق کمیسیون ها و مرکز پژوهش های مجلس را تدوین و جهت تصمیم گیری در هیات رئیسه  مجلس مطرح نماید. 2. آقای کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس: لازم است مرکز پژوهش های مجلس، معاونت ها و دفاتر مختلف مرکز را مکلف نماید تا مطالعات لازم جهت عملی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را مدون کنند تا از طریق کمیسیون های تخصصی مجلس پیگیری شود. 3.کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی: لازم است محور کار کمیسیون ها اجرایی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد و براساس آن بررسی لازم جهت تدوین قوانین مربوطه صورت گیرد. در این زمینه از مطالعات مرکز پژوهش ها و کارشناسان دولت و معاونت قوانین استفاده شود و کمیسیون های تخصصی برنامه ها برای اقدامات خود را ارائه نمایند. 4.آقای فولاد گر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44: به دلیل اهمیت موضوع، لازم است با همفکری کمیسیون های تخصصی و دولت، کمبودها و کاستی های قانونی مشخص و اولویت ها و پیشنهادات مربوطه هر چه سریعتر به مجلس تقدیم شود. 5.آقای رضا عبداللهی دبیر کارگروه اقتصادی: نتیجه بررسی های مرکز پژوهش ها و کمیسیون های تخصصی و انجمن های علمی و فنی، برای ساماندهی امر در حوزه اقتصاد مقاومتی جهت تصمیم گیری ارائه گردد. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921201001026#sthash.irtzj8n7.dpuf




1392/12/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن