تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داود رشیدی: آزادی موافقان و منتقدان در عرصه مطبوعات فضای اعتدال را ترویج می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

داود رشیدی: آزادی موافقان و منتقدان در عرصه مطبوعات فضای اعتدال را ترویج می دهد تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، تحقق چند صدایی در تمامی فعالیت ها از جمله بخش مطبوعاتی را موجب رشد چشمگیر ایران در عرصه های داخلی و بین المللی دانست و تاکید کرد: آزادی موافقان و منتقدان در عرصه مطبوعات فضای اعتدال را ترویج می دهد.


داود رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا گفت: مطبوعات و فعالان این عرصه همواره در برابر تمامی انتقادات آرامش خود را حفظ کرده اند و سعی کرده اند در شرایط بحرانی جامعه به آرامش جو عمومی کشور کمک کنند و به همین دلیل لایق احترام بیشتر و نیازمند حفظ شان و جایگاه شان در میان افراد جامعه هستند.
وی ادامه داد: همواره در تمامی کشورهای صاحب تمدن و فرهنگ مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی از جایگاه بسیار بالایی در تعاملات اجتماعی برخوردار هستند و خوشبختانه با تغییر دولت و نگرش آن به فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی شاهد این تغییر نگرش در فضای مطبوعایت کشور هستیم.
بازیگر فیلم های ماندگار تردید، کندو و شیلات شعار دولت یازدهم را اعتدال و تدبیر و امید دانست که تحقق این مثلث، توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را در تمامی عرصه ها به همراه خواهد داشت و تصریح کرد بدون شک نقش رسانه ها و مطبوعات در بازتاب نقاط قوت و ضعف این فعالیت ها در رشد کشور تاثیر بسزایی دارد.
رشیدی با اشاره به سخنان رییس جمهور در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات نسبت به حق آزادی برابر موافقان و منتقدان دولت در عرصه مطبوعات گفت: طی چند سال اخیر کمتر شاهد بازتاب اخبار منتقدان دولت های نهم و دهم بودیم، اما در این دوره به دلیل تغییر فضای گذشته، مطبوعات بیشتر به انتقاد از دولتی می پردازند که کمترین نقشی در هشت سال گذشته داشته است.
وی با بیان اینکه لازم است پیش از آنکه رییس جمهوری به برقراری تعادل میان موافقان و منتقدان فعالیت های دولت در مطبوعات اشاره می کرد شاهد تحقق این مهم در فعالیت مطبوعات کشور بودیم گفت: آزادی موافقان و منتقدان در عرصه مطبوعات فضای اعتدال را ترویج می دهد.
فراهنگ(4)**9266 ** 1569
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن