تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعي ما اين است که فضاي باز مطبوعاتي را در يزد حاکم کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۰ق.ظ)
استاندار يزد: سعي ما اين است که فضاي باز مطبوعاتي را در يزد حاکم کنيم ميرمحمدي با اشاره به اينکه رسانه ها فرهنگ و آداب و رسوم مشترک را رقم مي زنند، گفت: سعي ما بر اين است که فضاي باز مطبوعاتي را حاکم کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرمحمدي استاندار يزد در مراسم اختتاميه دومين جشنواره استاني و اولين جشنواره منطقه اي مطبوعات محلي، سرپرستي هاي استاني و نمايندگي خبر گزاري هاي استان يزد که با حضور خبرنگاران 3 استان يزد، کرمان و هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سعي ما بر اين است که فضاي باز مطبوعاتي را در يزد حاکم کنيم تا اين گونه شاهد مطبوعاتي پويا در اين استان باشيم.
وي افزود: ما بايد بتوانيم نقش خود در رسانه ها را به خوبي اعمال کنيم چرا که اين رسانه ها هستند که فرهنگ ها و آداب و رسوم مشترک را رقم مي زنند.
استاندار در اين مراسم خطاب به رسانه ها گفت: نقدهاي خود را از ما دريغ نکنيد و بدانيد که ما از انتقادات شما استقبال خواهيم کرد.
وي همچنين افزود: اعتماد مردم به رسانه ها با صداقت آن ها به دست مي آيد، بنابراين شما اهالي رسانه بايد همه تلاش خود را به کار گيريد که در مطالبي که از سوي رسانه شما منتشر مي شود صداقت موج بزند و نگذاريد که مخاطب شما کوچکترين احساس خللي در مطالب شما احساس کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن