تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806914154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري خواسته هاي همکاران رسمي و روزمزد دائم بالاست در چارچوب قانون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۰ب.ظ)
پيگيري خواسته هاي همکاران رسمي و روزمزد دائم "بالاست" در چارچوب قانون مديرعامل شرکت بالاست گفت: شرکت هم اکنون در حال گذار از مرحله حساسي است و حرکتهاي شتابزده مي تواند در تصميم گيري هاي کلان نقش داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست صميمانه صبح روز گذشته مدير عامل شرکت بالاست با نمايندگان شاغلين رسمي و روزمزد دائم اين شرکت در حالي انجام شد که عمده مسائل و مشکلات پرسنل ياد شده بازگشت به راه آهن، عدم پذيرش صندوق بازنشستگي جهت صدور احکام جديد کارگزيني و بالطبع مشکلات پيش رو در دوران بازنشستگي و همچنين لحاظ شدن بن کارگري و تفاوت تطبيق در احکام صادر شده فعلي آنها بود.
در اين راستا ابراهيم ياسري مدير عامل شرکت مهندسي ساختمان و تاسيسات راه آهن "بالاست" با تاکيد بر روشن شدن فضاي خواسته ها اعلام کرد: بخشي از درخواست هاي همکاران نيازمند به تصميم گيري کلان و کشوري دارد که مديران مجموعه در اين زمينه ضمن همکاري و پشتيباني از پرسنل نمي توانند خود راساً نسبت به حل مساله اقدام نمايند مانند بازگشت پرسنل رسمي و روزمزد دائم به راه آهن ج.ا.ا و يا بازنشستگي پسش از موعد، قسمت ديگري از مسائل مربوطه به حوزه اجرايي شرکت مي باشد که اين مورد قابل بحث و بررسي است و شرکت در چارچوب قانون اين موارد را بررسي و پاسخ مي دهد مانند: بحث اضافه کار و نحوه اجراي احکام و ...
ياسري در ادامه افزود: شرکت بالاست هم اکنون در حال گذار از مرحله حساسي است که حرکتهاي شتابزده مي تواند در تصميم گيري هاي کلان نقش داشته باشد.
وي در ادامه گفت: شرکت از وضعيت بسيار مناسبي نسبت به سال گذشته برخوردار شده و در حال حاضر با حضور در مناقصات حوزه ساختمان و تاسيسات در 11 ناحيه به شکل فعال حضور داريم و اخيراً نيز ناحيه هرمزگان به اين مجموعه اضافه شده است و توانسته ايم با قرار گرفتن در مسير برد-برد و انجام فعاليت صحيح و اصولي چرخه سهامدار ، کارفرما، پرسنل ، به شکلي که رضايت همگان را به همراه داشته باشد را ايجاد نماييم.
مدير عامل شرکت در خصوص تعامل با راه آهن عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به فعاليت هاي انجام شده و رضايت کارفرما "راه آهن ج.ا.ا" همکاري ميان شرکت و مجموعه راه آهن به نقطه مثبتي رسيده است به طوريکه در نواحي تمايل به همکاري کردن با مجموعه شرکت بالاست بسيار بيشتر شده است و در حوزه عمراني نيز 3 کارگاه فعال در جنوب، يزد و قم داريم که مشغول زيرسازي، بازسازي و بهسازي خطوط راه آهن هستند.
ابراهيم ياسري در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت گرچه در سنوات گذشته در حوزه ساختمان و تاسيسات با ضرر هنگفتي به دليل عدم مديريت صحيح در آن حوزه روبرو بوده است اما با ياري حق تعالي و جابه جا کردن مدير مربوطه و همکاري ساير مديران و پرسنل روند زيان سير نزولي به خود گرفته به طوريکه در سال 92 شاهد کاهش قابل توجه زيان در اين بخش بوده ايم.
مدير عامل "بالاست" در ادامه پاسخ به سوالات نمايندگان پرسنل رسمي شرکت بيان کرد :صاحبان سهام شرکت قصد دارند که شرکت بالاست را به جايگاه واقعي آن برسانند، قصد و نيت مجموعه حذف يک بخش و پرداختن به قسمت ديگر نيست، بلکه در تلاش هستيم با خريد تجهيزات جديد ،مجموعه اي پويا و رو به رشد داشته باشيم تا همان سياست برد-برد محقق شود.
در پايان اين نشست که در محل نمازخانه کارخانجات راه آهن ناحيه تهران برگزار شد، کارکنان با تشکر از حضور ياسري در اين نشست صميمانه از مدير عامل شرکت قول گرفتند ضمن حمايت خواسته هاي معقول آنها، نسبت به پيگيري موارد قانوني اقدام لازم را بعمل آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن