تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804026784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری: کمترین تخلف ازسوی آژانش ها نیز پیگیری قضایی و قانونی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری: کمترین تخلف ازسوی آژانش ها نیز پیگیری قضایی و قانونی می شود تهران- ایرنا- مدیرکل نظارت و ارزیابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط برخی آژانس های مسافرتی، به پیگیری قضایی و قانونی حتی در مورد کمترین تخلف ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه با آژانس های متخلف چه دارای مجوز و چه بدون مجوز، برخورد قانونی می شود.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ˈعبدالناصر میرچیˈ با اشاره به اینکه آژانس های مجاز زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و اداره کل نظارت فعالیت می کنند، افزود: آژانس ها به عنوان یکی از اعضای خانواده غیر رسمی حوزه گردشگری با سازمان میراث فرهنگی همکاری می کنند.
وی با اشاره به اینکه به طور معمول هر فعالیتی وقتی دچار کثرت می شود احتمال تخلف در آن افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: در ایام پیک سفر به دلیل تراکم و انباشت مسافر، تخلفات آژانس های مسافرتی و گردشگری غیرمجاز افزایش می یابد.
میرچی ادامه داد: براساس هماهنگی هایی که با استان ها صورت گرفته و هشدارهایی که داده شده، بیشتر تخلفات از سوی مؤسساتی است که به طور قارچ گونه تکثیر شده اند و مجوز فعالیت قانونی از سازمان میراث فرهنگی و انجمن صنفی آژانس های گردشگری را ندارند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی یادآور شد: جلسات متعددی با پلیس فتا و اداره اماکن نیروی انتظامی برای پیگیری اقدامات غیرقانونی مؤسسات خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار شده که در جلوگیری از اقدامات گردانندگان این آژانس ها کارساز بوده است.
میرچی همچنین به بازدیدهای عینی و سرکشی های روزانه این اداره کل به مؤسسات خدمات گردشگری اشاره کرد و افزود: از دو هفته پیش با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، اداره کل نظارت و ارزیابی بازدید از روند فعالیت آژانس ها و مراکز خدماتی را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: اداره کل نظارت و ارزیابی با اطلاع از کمترین تخلفات آژانس های دارای مجوز و بدون مجوز از طریق مراجع قانونی اقدام به پیگیری موارد تخلف خواهد کرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی یادآور شد: قرارداد تورهایی که توسط آژانس های مجاز به مشتریان عرضه می شود بر اساس قوانین و شرایط جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت اداره کل نظارت و ارزیابی تهیه و تنظیم شده است.
میرچی با اشاره به اینکه هیچ تخلفی از سوی آژانس ها قابل پذیرش نیست ادامه داد: هیچ آژانسی حق ندارد غیر از آنچه در قرارداد تور ذکر شده عمل کند؛ در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و اداره کل نظارت براساس قانون با خاطیان برخورد قانونی می کند.
فراهنگ(1)**1540**1504
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن