تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان معرفی شد سنندج - ایرنا- ˈرسول اشتودانˈ روز چهارشنبه در مراسمی که در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش استانداری کردستان در سنندج برگزار شد به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان معرفی گردید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که معاون امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار کردستان و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند، از زحمات فرهاد میمنت آبادی مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.
فرهاد میمنت آبادی 16 ماه و 9 روز در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان خدمت کرد و امروز چهارشنبه جای خود را به اشتودان از نیروهای قدیمی سازمان میراث فرهنگی واگذار کرد.
مدیرکل جدید این سازمان در کردستان دارای مدرک کارشناسی ارشد باستان شناسی و اهل استان کرمانشاه است و مدیرکلی میراث فرهنگی استان کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.
معاون امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این مراسم به روند انتخاب مدیرکل استان کردستان اشاره کرد و گفت: تعداد نیروهای انسانی این سازمان یا اندک و یا مسن هستند و از این رو ما از حضور نیروهای جدید توانمند و کارآمد به عنوان سرمایه استقبال می کنیم و با توجه به این نگرش و رویکرد ابتدا گزینه ای خارج از سازمان برای مدیرکلی استان کردستان معرفی کردیم.
اسدالله درویش امیری افزود: تمام تلاش ما استفاده از نیروهای درون سازمانی برای پست های مدیریتی است و اضافه کردن سرمایه انسانی توانمند به مجموعه هم در دستور کار است.
وی کادر سازی و نیروسازی را از برنامه های این سازمان دانست و گفت: چند نفر از نیروهای استان گزینه این پست در کردستان بودند که در نهایت به این نتیجه رسیدیم آقای اشتودان را معرفی کنیم.
درویش امیری با اشاره به اینکه گزینه های معرفی شده به سازمان برای پست مدیرکلی استان کردستان همه شایسته بودند، گفت: به نتیجه رسیدیم که اقای اشتودان مدیرکل شود.
رسول اشتودان در زمان تحویل حکم مدیرکلی به شدت از سوی کارکنان میراث فرهنگی مورد تشویق قرار گرفت.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن