تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802407457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت توجه به مفاهیم قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخبه های قرآنی اردبیل/ تقویت توجه به مفاهیم قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است اردبیل - ایرنا - دو تن از نخبه ها و فعالان قرآنی اردبیل تاکید می کنند که تقویت توجه به قرآن و مفاهیم روح بخش آن یکی ازاز نیازهای جامعه است .


علی طالعی و سید محمد ذکی نقیب که به تازگی در جریان هشتمین مراسم تکریم چهره های قرآنی به عنوان خادمان و مفاخر قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند ، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر اهمیت تعلیمات قرآنی در جامعه و تقویت این آموزش ها تاکید کردند.
علی طالعی یکی از نخبگان قرآنی اردبیل است که بیش از 30 سال در رشته مفاهیم و تفسیر قرآن در استان اردبیل فعالیت داشته و اخیرا در هشتمین مراسم تکریم چهره های قرآنی کشور مورد تجلیل قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت قرآن در ارتقاء جایگاه معنویت در جامعه گفت: با اینکه قرآن و عترت مورد سفارش پیامبر اکرم (ص) بوده ولی در جامعه توجه به قرآن بویژه در حوزه تفسیر و مفاهیم آن گونه که باید، صورت نمی گیرد .
علی طالعی که متولد 1338 است به آغاز فعالیت های قرآنی خود از دروان نوجوانی اشاره کرد و افزود: بیش از 30 سال است در حوزه قرآنی و بویژه مفاهیم و تفسیر فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه مرحوم شیخ عبدالرحیم جعفری امام جمعه فقید اردبیل انگیزه وی را برای حضور در فعالیت های قرآنی بیشتر کرد، ادامه داد : حضور در جلسه های تفسیر و سخنرانی این عالم ربانی ما را تشویق به فعالیت بیشتر در حوزه قرآن کرد.
طالعی گفت: هم اکنون بیش از سه دهه نسبت به برگزاری جلسه های تفسیر در استان اردبیل اقدام می کند و هم اکنون نیز سه جلسه ثابت تفسیر در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، موسسه نیکوکاری حضرت زهرا (س) و مسجد حاجی فخر اردبیل دایر می باشد.
سید محمد ذکی نقیب جانباز 70 درصد که متولد سال 45 در شهرستان خلخال است هم از جمله فعالان حوزه قرآنی استان است که در هشتمین مراسم تکریم چهره های قرآنی کشور مورد تجلیل قرار گرفته است .
وی در باره توجه به فعالیت های قرآنی گفت: با اینکه پشتیبانی های زیادی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی درجامعه ما می شود ولی به نظر می رسد که باید بیشتر از این به توسعه فعالیت های قرآنی توجه داشت.
نقیب با تاکید بر افزایش حمایت های دولتی و مشارکت مردم در توسعه فعالیت های قرآنی تاکید کرد که این امر در واقع سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است .
او اضافه کرد: آموزش قرآن و بسط و نشر فرهنگ قرآنی در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی تاثیر فراوانی خواهد داشت.
نقیب با اشاه به فعالیت رسمی خود از سال 85 تاکنون افزود: پیش از این نیز در زمینه های مختلف روخوانی ، روانخوانی و تجوید فعالیت داشتم ولی از سال 85 تاکنون با راه اندازی موسسه قرآنی به تربیت شاگردان و علاقه مندان قرآنی می پردازم.
وی گفت: تاکنون بیش از 9 دوره تربیت معلم قرآنی درخلخال برگزار شده و با دایر کردن 20 شعبه این موسسه در روستاهای خلخال دوره های مختلف قرآنی برگزار می کنیم.
وی افزود: در سالجاری نزدیک به 500 نفر در کلاس های قرآنی موسسه شرکت کرده و از سال 67 تاکنون که فعالیت قرآنی داشته ام که افزون بر 16 هزار نفر در کلاس های برگزارشده توسط وی شرکت کرده اند.
8124/530/ 1495
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن