تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام موفقیت های جمهوری اسلامی ناشی از توجه به تعالیم روحبخش قران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمام موفقیت های جمهوری اسلامی ناشی از توجه به تعالیم روحبخش قران است شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: تمام موفقیت های جمهوری اسلامی در چند دهه گذشته ناشی از تاسی و توجه جدی مردم و مسوولان به آموزه های دینی و قرانی در جامعه می باشد.


سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان جمعه در حاشیه نمایشگاه سراسری قرانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بر ضرورت بهترین استفاده از آیات قرآن کریم تأکید کرد و افزود: قرآن هدایتگر تمامی افراد بشر است.
وی گفت: تمامی امورات دنیوی و اخروی در آیات قرآن بیان شده است به شرطی که به اندازه کافی بدین آیات توجه و تفکر و تدبر شود .
این مقام مسوول ادامه داد: محال است کسی به قرآن کریم مراجعه کرده و مشکلی در زندگی داشته باشد و راه حل آن مشکل را در این کتاب الهی نیابد.
وی بر ضرورت توجه تلاوت، حفظ، تدبر و عمل به آیات وحی تأکید کرد و گفت: تلاوت قرآن زمانی مؤثر است که در پی آن تدبر و عمل به آیات وحی انجام شود.
سردار سجادیان بیان داشت: امروز آن چیزی که باید به آن تکیه کرد نشر فرهنگ قرآن کریم است و این فرهنگ الهی در جامعه اسلامی باید در همه جا حاکم باشد زیرا جامعه ما نیاز دارد که در محل کار، خانواده و اصناف فرهنگ قرآن جاری و ساری باشد.
فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: کسی که در راه قرآن کریم باشد قطعا کمتر دچار مشکل خواهد شد و کسانی که در این راه گام بر می دارند کمتر در معرض آلودگی ها قرار خواهند گرفت.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از قرآن است اظهار داشت:قرآن بر روح ،جسم وروان افراد تاثیر ودر عمل و اقدامات می توانند از قرآن تمسک جست.
وی در خصوص برقراری امنیت برای برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم بیات داشت:ما با استفاده از نیروها با تمام توان امنیت کامل را برای برقراری هرچه بهتر این مسابقات به کار می بریم.
سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از یکم تا ششم اسفند در شیراز ادامه دارد.ک/3
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن