تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت اخلاق قرآنی در جامعه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت اخلاق قرآنی در جامعه ضروری است شیراز - ایرانا -رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:تقویت اخلاق قرآنی و ترویج عمل به آموزه های قرآن کریم در جامعه ضروری است .


به گزارش ایرنا ولی یاراحمدی ، دوشنبه در نشست پرسش و پاسخ در حاشیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیراز ، افزود:کسی که ذهنش مشحون از آیات الهی است، خداوند به او عزت فراوانی عطا کرده و هر عزتی پاسخی دارد و فردی که به این عزت پاسخ مناسب ندهد ، عملا لیاقت و صلاحیت آن عزت را از دست می دهد.
وی اظهار کرد: تلاوت قرآن فقط برای خود قرآن است و اگر کسی جز این معامله ای کند به شدت ضرر کرده است از این رو برگزاری رقابت های قرآنی انگیزه ای برای گردهمایی قرآنیان ، ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه، افزایش و تقویت سطح کیفیت تلاوت و حفظ قرآن و دعوت دیگران برای تمسک هر چه بیشتر به این کتاب آسمانی است.
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود:تکریم قاریان و حافظان قرآن باید در جامعه به فرهنگ تبدیل شود اما این امر به شرطی تحقق می یابد که فراموش نکنیم که عزتی که خداوند به سبب ارتباط با قرآن به ما عطا کرده است برای ما مسوولیت قرآنی به همراه دارد.
یار احمدی اظهار کرد:قرآن کریم ، مکتب اهل بیت (ع) و برخورد با پدر و مادر سه مورد عمده و مهمی است که انسان باید در ارتباط با آنها مخلصانه عمل کند.
وی گفت:اگر خداوند به ما این توفیق را داده که حافظ، قاری و یا مسوول امور قرآنی باشیم و با این کتاب الهی ارتباط برقرار کنیم باید همواره شاکر این نعمت بزرگ الهی باشیم.
سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با شرکت 470 نفر از قاریان ، حافظان ، استادان و داوران قرآنی کشور از یکم اسفند جاری در شیراز آغاز شده است و تا ششم همین ماه ادامه دارد.ک/2
7374/ 667 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن