تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803022528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه سوختگیری خودروهای دیزلی در هرمزگان عملیاتی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه سوختگیری خودروهای دیزلی در هرمزگان عملیاتی شد بندرعباس- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در اجرای برنامه ساماندهی سوختگیری خودروهای دیزلی درمحورهای مواصلاتی این استان، جایگاههای عرضه سوخت با توجه به نوع خودرو تقسیم بندی و گازوئیل تحویل می دهند.


ˈ جلال الدین مراد ˈ عصریکشنبه درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دراجرای این طرح از دهم اسفند ماه، جایگاههای توزیع سوخت این استان ( ویژه گازوئیل) با توجه به نوع خودرو دیزلی شامل تریلی،اتوبوس، خاور، کمپرسی و مینی بوس تقسیم بندی شده اند.
وی تعداد جایگاههای عرضه سوخت این استان را نزدیک به 131جایگاه عنوان کرد و گفت: یازده جایگاه ویژه گازوئیل به شرح زیر دراین طرح سازماندهی و به رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای معرفی شده است.
جایگاه آفتاب درخشان واقع درکیلومتر سه محور بندرعباس به سیرجان و همچنین جایگاه درتوجان در کیلومتر 50 محور میناب به بندرعباس تنها به اتوبوس، مینی بوس، خاور و کمپرسی گازوئیل تحویل می دهند.
جابگاه ایسین در کیلومتر 16، گهکم در کیلومتر 134، قائم حاجی آباد و ارشک در کیلومتر 24محور بندرعباس به میناب و چاه فعله تنها موظف به تامین سوخت تریلی ها شده اند.
همچنین گازوئیل مورد نیاز خودروهای خاور، کمپرسی و مینی بوس در جایگاه غربا و شهید هاشمی شهرحاجی آباد و جایگاه دشت امام واقع در کیلومتر 25محور بندرعباس به سیرجان عرضه می شود.
این در حالی است که جایگاه آریا در کیلومتر 10 محور بندرعباس به بندر خمیر (روبروی نیروگاه برق)به تریلی و اتوبوس و جایگاه مینانخل واقع در کیلومتر 60 محور بندرعباس به میناب نیز به اتوبوس ، خاور و کمپرسی اختصاص دارد.
به گفته این مقام مسوول رانندگان تریلی ، خاور، کمپرسی و اتوبوس نیز می توانند برای سوختگیری به جایگاه سایبان واقع در کیلومتر 51 محور بندرعباس به سیرجان مراجعه کنند.
مراد هدف از اجرای این طرح را تسریع در سوخت گیری کامیونهای حامل کالا و اتوبوس های مسافربری در محورهای هرمزگان به مقصد نقاط مختلف کشور به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با اشاره به اطلاع رسانی های صورت گرفته دراین خصوص تصریح کرد: رانندگانی که بر خلاف برنامه ارائه شده بخواهند سوخت گیری کنند نسبت به ابطال کارت سوخت خودرو آنان اقدام خواهد شد.
وی از برنامه سختگیری خودروهای دیزلی در هرمزگان بعنوان یک طرح دائمی نام برد و گفت: سه تیم بازرسی یازده جایگاه مذکور را رصد و هر روز نتیجه را گزارش می کنند.
طرح ساماندهی جایگاههای سوختگیری خودروهای دیزلی در هرمزگان با همکاری استانداری و اداره کل حمل و نقل و پایانه های این استان اجرایی شده است.
مهندس مراد با بیان اینکه تا قبل از اجرای این طرح شکایت های زیادی دریافت می شد بیان داشت: در اولین روز از اجرای این طرح یک مورد تلفن نیز در خصوص شکایت از جایگاهها نداشته ایم.
ازآنجایی که روزانه نزدیک به چهار هزار دستگاه خودرو دیزلی در محورهای مواصلاتی هرمزگان تردد دارند، ایجاد صف های طویل سوخت گیری در مقابل جایگاههای عرضه سوخت بعنوان یک معضل به حساب می آمد که با توجه با تقسیم بندی جایگاه های سوخت ویژه توزیع گازوئیل ( با توجه به نوع خودرو کمپرسی، اتوبوس، مینی بوس، تریلی، خاور) این معضل نیز تا حدودی برطرف شده است.
در آمارهای منتشره شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان آمده است: روزانه هشت میلیون و 500 هزارتن گازوئیل در سطح این استان توزیع می شود که دو میلیون و 450 هزارتن آن به بخش حمل و نقل جاده ای اختصاص دارد.ک/3
512/668
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن