تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801191278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام مهندسی و نیروی انتظامی در دیدار افتتاحیه والیبال باشگاه‌های قم به مصاف هم می روند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در آغاز رقابت تیم ها برای قهرمانی؛
نظام مهندسی و نیروی انتظامی در دیدار افتتاحیه والیبال باشگاه‌های قم به مصاف هم می روند
قم - خبرگزاری مهر: جدال تیم های شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی والیبال باشگاه های استان قم از امروز با برگزاری دیدار افتتاحیه رسما آغاز می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های استان قم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، تیم های والیبال نظام مهندسی و نیروی انتظامی قم در رویارویی با یکدیگر رسما این مسابقات را آغاز می کنند. ایجاد تغییرات اساسی به منظور پیشرفت والیبال استان قم برگزاری این مراسم شامگاه شنبه در سالن شهید طاهریان قم (خانه والیبال) با عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان و سیدابوالفضل احمدی رئیس هیئت والیبال استان قم، پیشکسوتان و ورزشکاران والیبال قم صورت گرفت تا بعد از آن رسما استارت آغاز رقابت 11 تیم شرکت کننده در این پیکارها زده شود. اولین سخنران مراسم افتتاحیه سیدابوالفضل احمدی رئیس هیئت والیبال استان قم بود که به پاس میزبانی از مدعوین این افتتاحیه از پیشکسوتان و تمامی عوامل برگزاری این رقابت ها، سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیم های شرکت کننده تقدیر کرد و از تلاش برای تغییرات اساسی به منظور با هدف توسعه و پیشرفت والیبال استان قم در مقایسه با گذشته خبر داد. لزوم استفاده از مربیان تحصیل کرده برای توسعه والیبال قم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم از تمام عوامل برگزاری رقابت های والیبال باشگاه های قم تقدیر کرد و اظهار داشت: برای تحول در والیبال قم باید نقایص و کاستی های گذشته آسیب شناسی شوند تا این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.

عباس جهان بینی اضافه کرد: برای رشد و پیشرفت والیبال باید این رشته را در آموزش و پرورش و دانشگاه ها توسعه داد ضمن اینکه از مربیان تحصیل کرده و نیروهای متخصص استفاده کرد چون والیبال قم شایسته رسیدن به موفقیت های بیشتر است و این مهم با وحدت و همدلی در تمامی عرصه ها حاصل می شود. در پایان این مراسم از علی فرهمندموحد سرپرست سابق و سیدجواد حسینی نژاد دبیر اسبق هیئت والیبال استان قم با اهدای هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد. خانه والیبال میزبان 11 مدعی قهرمانی رقابت های باشگاه های قم رقابت های والیبال باشگاه های استان قم با حضور 11 تیم از امروز یکشنبه یازدهم اسفند ماه با دیدار تیم های نظام مهندسی و نیروی انتظامی قم در سالن شهید طاهریان واقع در میدان آزادگان آغاز می شود و تا پیش از سال جدید به پایان خواهد رسید. این مسابقات در واقع پیش مقدمه ای برای برگزاری مطلوب رقابت های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه های استان قم در سال 1393 است و تیم های برتر این پیکارها به همراه تیم هایی که در دوره قبل لیگ دسته اول والیبال قم حضور داشتند در سال آینده لیگ باشگاه های قم را برگزار می کنند. این در حالی است که امسال تیم والیبال سفیر به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور حضور یافت اما در پایان جدال 16 تیم حاضر در مرحله مقدماتی رتبه پنجم گروه دوم را به خود اختصاص داد و تنها در لیگ دسته اول ماندنی شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن