تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارآمدی نیروی انسانی از راهکارهای تحول نظام اداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارآمدی نیروی انسانی از راهکارهای تحول نظام اداری است اراک-ایرنا-دبیرسومین همایش ملی ضرورت تحول درنظام اداری ایران گفت: کارآمدی و خلاقیت نیروی انسانی متخصص از مهمترین راهکارهای ایجاد تحول در نظام اداری است.


دکتر ˈمحمد صادق حری ˈ چهارشنبه در آیین اختتامیه سومین همایش ملی تحول در نظام اداری ایران در شهرک دانشگاهی امیر کبیر اراک گفت: آشنایی با روشها و الگوهای موفق دنیا در ساختارهای اداری سبب می شود تا ضمن توجه به کارکردهای نیروی انسانی، زمینه رشد و تعالی نظام اداری تسریع شود.
وی ادامه داد: توازن در عرصه مدیریتی نیز از دیگر شاخص های یک نظام اداری موفق است که می تواند ضمن توجه به خلاقیت و هنر زمینه ساز شکوفایی یک نظام مدون در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی باشد.
حری افزود: تحول در سیستم اداری باید با دستاوردهای علمی و فنی کشور همخوانی متوازن داشته باشد و راهبری این تحول با مشارکت بیشتر نخبگان به تعالی یک نظام موفق اداری منجرشود.
وی اضافه کرد: امروز ما در کشور به دنبال حذف نظام سنتی آموزش هستیم و در این راستا باید توجه به آموزش های پژوهش محور زمینه شتاب در علم آموزی مدرن را نهادینه کنیم .
حری در خصوص مقالات ارسالی به همایش اظهار کرد: از 145 مقاله ارسالی به دبیرخانه سومین همایش تحول اداری ، 79 مقاله پذیرفته شد که با بازنگری مجدد هیات داوران 23 اثر منتخب به بخش نهایی راه پیدا کرد.
دبیر همایش ملی ضرورت تحول در نظام اداری ایران افزود: دو کارگاه تخصصی نیز در حاشیه این همایش با عنوان مدلهای رضایتمندی ارباب رجوع با حضور کارشناسان و نخبگان دانشگاهی برگزار شد.
سومین همایش ملی ضرورتهای تحول در نظام اداری ایران بعدازظهر امروزبه کار خود پایان داد.ک/3
712/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن