تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818782753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیابی به توسعه اقتصادی گیلان در گرو اولویت بندی سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستیابی به توسعه اقتصادی گیلان در گرو اولویت بندی سرمایه گذاری است رشت - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: جهت دهی و انجام سرمایه گذاری بر اساس اولویت ها از اهداف مهم این نهاد در راستای تحقق توسعه اقتصادی استان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمنصور مولایی پورˈ روز شنبه در نشست سرمایه گذاری استان اظهار کرد: فعالان بخش خصوصی نقش مهمی در تعیین اولویت های سرمایه گذاری در راستای توسعه اقتصادی گیلان دارند.
وی با اشاره به برگزاری نشست های هفتگی سرمایه گذاری استان افزود: توسعه همه جانبه، توسعه با محوریت بخش کشاورزی ، بخش صنعت و دریا از اولویت های مهم این نشست ها برای دستیابی به تحقق توسعه اقتصادی استان است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان خاطر نشان کرد: تلاش برای فعال کردن چهار اولویت یاد شده می تواند در اشتغال و ارز آوری اثربخشی بیشتری داشته باشد.
مولایی پور با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در بخش های مهم اقتصادی تصریح کرد: سرمایه گذاری در اولویت های تعیین شده به معنای حذف دیگر بخش ها نیست بلکه به معنای به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری در بخش های مهم در مدت زمان مشخص برای کمک به سایر بخش ها از جمله گردشگری ، سلامت و آموزش است .
وی با اشاره به استقرار مرکز خدمات سرمایه گذاری در سازمان اقتصاد و دارایی گیلان گفت: در این مرکز ، تقاضای سرمایه گذاران ظرف مدت 10روز پاسخ داده می شود و در صورت تایید بر اساس قانون ظرف مدت 30 روز تمامی مجوزهای مربوطه برای سرمایه گذار اخذ می شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، دریافت نکردن مجوزهای مورد نیاز برای تقاضای تایید شده در این مرکز، قابل پیگیری قانونی از سوی سرمایه گذاران است.
ˈ محمد مهدی آهنی زادهˈ سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گل و گیاه نیز در این نشست طولانی بودن روند اخذ مجوزها را از مشکلات سرمایه گذاران عنوان کرد .
وی با اشاره به سرمایه گذاری در حال انجام خود تحت عنوان دهکده قوها افزود: اخذ مجوز برای این پروژه که با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای کوه بیجار لاهیجان در حال اجراست، چهار سال به طول انجامید.
این سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گل وگیاه مجموعه های مختلفی از جمله باغ پرندگان مسقف، سوئیت های اقامتی ، سالن های ماساژ و کافی شاپ و مجموعه ای از کمیاب ترین گل های دنیا با اشتغال 40 نفر را از ویژگی های پروژه یادشده عنوان کرد .
آهنی زاده ایجاد شرایطی برای تحقیق از سوی محققان و دانش پژوهان در حوزه گل و گیاه، ارز آوری و اشتغال زایی را از فواید پروژه یادشده عنوان کرد و از مسوولان خواست تا نسبت به آسفالت مسیر 550 متری منتهی به این پروژه اقدام کنند .ک/2
7292/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن