تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر 50 درصد کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزون بر 50 درصد کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود یزد - ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: افزون بر 50 درصد کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود و این یک فرصت مهم سرمایه گذاری است .


به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ˈ محمد رضا بابایی ˈ در گردهمایی مدیران صنعت کاشی و سرامیک و صنایع وابسته کشور ، یزد را به عنوان استانی که به واسطه تلاش و خستگی ناپذیری مردمانش در بسیاری از عرصه ها حرف برای گفتن دارد، معرفی کرد و کار را به عنوان عنصری دانست که همواره با فرهنگ مردمان استان یزد گره خورده است.
معاون برنامه ریزی استاندار در این گردهمایی با اشاره به تولید بیش از 50 درصد از کاشی و سرامیک کشور در استان یزد، دستیابی به این موفقیت را، به دلیل سابقه تاریخی این استان در این زمینه و تلاش و برنامه ریزی صنعت گران و کارآفرینان یزد دانست.
بابایی گفت: یزد در حوزه های دیگر همچون صنعت نساجی نیز دارای قدمت و سابقه درخشانی است و نزدیک به 30 درصد از منسوجات کشور در یزد تولید می شود.
بابایی سپس با اشاره به مشکلاتی که از مسیر تحریمها و تلاطمات اقتصادی به صنعت گران و سرمایه گذاران کشور وارد شده افزود: نکته مهم این است که این ناملایمات، سرمایه گذاران ما را از پا درنیاورده و انگیزه های آنها را افزایش داده است و شاهدیم که علیرغم همه اتفاقاتی که در عرصه اقتصاد کشور ما از پس از انقلاب تاکنون رخ داده، صنعتگران و کارآفرینان ما، با قدرت کار خود را به پیش می برند.
وی با اشاره به این نکته که ویژگی مثبت انسانهای کارآفرین، ساختن حداکثرها از حداقل هاست گفت: عمده سرمایه گذاران ما، از کارهای سخت شروع کردند و این است که امروز، منشأ اثر و تحول هستند.
بابایی سپس به گوشه ای از بیانات مقام معظم رهبری در سفرشان به استان یزد اشاره کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب وقتی به یزد آمدند، فرمودند کهˈ یک یزدی اگر قطره ای آب در گوشه ای پیدا کند، به واسطه همان یک قطره آب، مزرعه ای را ایجاد می کند که در پرتو آن هم خود بهره مند می شود و هم جامعه را بهره مند می سازدˈ و این روحیه در مورد همه یزدیها صدق می کند.
وی سپس به نشست های متعدد در خصوص بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان کاشی و سرامیک اشاره کرد و چالش اساسی پیش رو در این حوزه را، بحث لزوم جهت دهی به سرمایه گذاری دانست و بر مدیریت سرمایه گذاری در صنعت کاشی و سرامیک تأکید کرد. معاون برنامه ریزی استاندار یزد افزود: هم اکنون ظرفیت تولید ما در عرصه کاشی و سرامیک در کشور 500 میلیون متر مربع است و این در حالی است که قریب به 700 میلیون متر مربع نیز جواز تأسیس در اختیار سرمایه گذاران است و این مهم می تواند در آینده با توجه به نامشخص بودن مصرف سرانه کاشی و سرامیک در سال برای هر ایرانی، مشکلات جدی در این صنعت ایجاد کند.
وی ادامه داد: باید در این خصوص بررسی جدی به عمل آید که نیاز کشور چه قدر است و تولید در این زمینه، حتماً باید مدیریت شود.
معاون برنامه ریزی استاندار در پایان ضمن تشکر از همه صنعتگران و کارآفرینان استان در صنعت کاشی و سرامیک بر لزوم حمایت دولت از این صنعت و مدیریت مؤثر در بحث سرمایه گذاری تأکید کرد و یکی از اهداف چنین گردهمایی های را ارائه راهکار برای رونق پیش از پیش این عرصه دانست.
در پایان این گردهمایی با حضور بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد و جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، به برگزیدگان و صنعتگران حائز رتبه ممتاز در تولید کاشی و سرامیک کشور، جوایز و لوح تقدیر اهدا شد. ک1
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن