تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناسان آبفا خوزستان نحوه رصدلحظه ای وضعیت کیفی آب را فرا گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناسان آبفا خوزستان نحوه رصدلحظه ای وضعیت کیفی آب را فرا گرفتند اهواز - مدیران و کارشناسان آزمایشگاه های کنترل کیفی آب شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در خوزستان نحوه کار با نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی که در هر لحظه وضعیت کیفیت آب را قابل رصد می کند، فرا گرفتند.


مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزارمدیریت اطلاعات آزمایشگاهی (LIMS) با حضور مدرسانی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اهواز گفت: این نرم افزاری کیفی است که تمام اطلاعات کیفی را تحت وب ثبت می کند.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل، ˈملک تاج اسکندریˈ افزود: این نرم افزار با نظارت مدیریت کیفیت شرکت مهندسی آبفا طراحی شده است.
اسکندری هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را ارتقای دانش فنی کارشناسان، افزایش وضعیت کیفی و بهداشتی آب، سازمان دهی فرآیند های کاری، دردسترس قرارگرفتن مناسب بانک های اطلاعاتی و افزایش بهره وری و تجزیه و تحلیل به روز اطلاعات عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، استفاده از مجموعه های نرم افزاری مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی، راهکاری مناسب برای سامان دهی و مدیریت گردش اطلاعات در آزمایشگاه هاست که هم اکنون، تعداد معدودی از مجموعه های آزمایشگاهی در کشور، از این نرم افزارها استفاده می کنند.
645/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن