تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل استاندارد خوزستان:نولید کالای کیفی رمزماندگاری تولیدکنندگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل استاندارد خوزستان:نولید کالای کیفی رمزماندگاری تولیدکنندگان است اهواز - ایرنا - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است.


ˈرضا دهدشتی زادهˈ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت های کاری خود قرار داده است.
وی افزود: در صورت مشاهده رعایت نشدن ضوابط کیفی و استانداردها مطابق با ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
دهدشتی زاده تصریح کرد: در طی بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل مقدار 200 قطعه تیرچه سقفی به دلیل رعایت نکردن استاندارد ملی مربوطه توقیف شده است.
مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: مدیرعامل واحد تولیدی متخلف به دلیل تولید و توزیع محصولات مغایر با استاندارد ملی ایران و دریافت نکردن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به تحمل یک سال حبس تعزیری و پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
وی اظهارداشت: همچنین کارشناسان این اداره کل 125 قطعه بلوک سقفی پلی استایرن را به دلیل رعایت نشدن استاندارد ملی مرتبط توقیف و مدیرعامل واحد تولیدی متخلف به دلیل تولید و توزیع محصولات مغایر با استاندارد ملی ایران و دریافت نکردن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و نیز 10 میلیون ریال جزای در حق صندوق دولت و نابود سازی محصولات توقیفی محکوم شد.
دهدشتی زاده از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد وبا کیفیت پایین تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.
7157/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن