تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803237827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات ملی مهارت ،ماراتن تخصص گرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات ملی مهارت ،ماراتن تخصص گرایی است یاسوج - ایرنا - رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزاری مسابقات بین المللی مهارت را نشان دهنده اهمیت موضوع مهارت برای کشورها و شناسایی افراد نخبه خواند و گفت: مسابقات ملی مهارت ، ماراتن تخصص گرایی برای دارندگان مهارت در رشته های مختلف است.


کورش پرند، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج افزود: موفقیت تیم های مهارت ایران در مسابقات بین المللی مهارت بیانگر این است که آموزش های فنی و حرفه ای توانسته زمینه را برای شکوفایی استعدادها و تبلورخلاقیت جوانان نخبه ایرانی فراهم کند.
وی برگزاری هر دو سال یک بار مسابقات ملی مهارت را فرصتی برای دانش افزایی،تخصص گرایی و رقابت صاحبان مهارت و خلاقیت خواند و اظهارکرد : برگزاری این مسابقات در ایران با استاندارد های جهانی برابری می کند.
وی گفت: مسابقات بین المللی مهارت نخستین بار در سال 1950 بین اسپانیا و پرتغال برگزار شد و ایران در سال 2001 در این مسابقات شرکت کرد و در میان 35 کشور دنیا رتبه 35 را بدست آورد.
پرند با اشاره به اینکه توسعه رشته های مهارتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رشد مطلوبی نداشته است اظهار کرد: در سال های اخیر این مسابقه ها به طور مستمر در کشور برگزار شده و گسترش این رقابت ها از اهمیت بالایی برای مسوولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای برخوردار است.
وی عنوان کرد: کشورمان در رقابت های جهانی سال 2013 آلمان در میان 52 کشور شرکت کننده با شرکت در 11 رشته و 13 نفر مقام چهارم را کسب کرد.
پرند افزود: تمام افراد ایرانی شرکت کننده در مسابقه های جهانی مهارت به همراه تیم کره جنوبی موفق به کسب دریافت دیپلم افتخار و نشان شدند که این امر موجب تشویق مهارت آموزان در سطح کشور خواهد شد.
رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه این سازمان متولی ارائه آموزش های مهارتی کوتاه مدت منطبق با نیاز بازار است، گفت:این سازمان در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی به متقاضیان آموزش ارائه می کند.
پرند بیان کرد: 700 مرکز دولتی فنی و حرفه ای در سراسر کشور وجود دارد و بر اساس سیاست های این سازمان بیشترین تمرکز در بخش دولتی در حوزه صنعت و کشاورزی و در بخش خصوصی روی حوزه خدمات است.
وی اظهار کرد: 13 هزار و 500 آموزشگاه فعال در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و تاکنون نزدیک به پنج هزار استاندارد آموزش فنی و حرفه ای بر اساس دانش، مهارت و نگرش طراحی شده است.
وی گفت:چهل وسومین دوره مسابقات بین المللی مهارت در 2015در برزیل برگزار خواهد شد و منتخبین تیم ایران از میان افراد برتر چهارمین و پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت درکشور انتخاب خواهد شد.
رییس سازمان آموزس فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: افراد برتر این المپیادها در یک دوره شش ماهه شرکت خواهندکرد و نیروهای مستعد شناسایی و به مسابقات بین المللی مهارت 2015 برزیل اعزام خواهد شد.
وی گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در 23اسفند، مرحله استانی اردیبهشت ماه 93و مرحله سوم شهریور 93 انجام خواهد شد.
پرند اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت که ثبت نام آن تا 15اسفند امسال ادامه دارد در 30رشته برگزار خواهد شد که فراگیری این رشته ها و آزاد بودن افراد صاحب اندیشه و خلاقیت از اصناف مختلف برای شرکت در این مسابقات بر اهمیت آن افزوده است.
671/7533 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن