تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803118062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مرحله پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در سیستان و بلوچستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان در 24 رشته مهارتی/
نخستین مرحله پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در سیستان و بلوچستان برگزار شد
زاهدان-خبرگزاری مهر: نخستین مرحله شهرستاني پانزدهمين مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت برزيل در سیستان و بلوچستان برگزار شد.



مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سیستان و بلوچستان در گفتگو با مهر اظهار داشت: در این رقابت‌ها که روز جمعه و با حضور 199 نفر به صورت همزمان با سراسر كشور برگزار شد تعداد 90 نفر از برادران و 109 نفر از خواهران در 24 رشته مهارتی با یکدیگر به رقابت پرداختند. محمد جهانتیغی افزود: در این رقابت ها شرکت کنندگان در رشته های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات، جوشکاری،  لوله کشی و سیستم های گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، مدیریت آب و فاضلاب، آجرچینی، رباتیک، کابینت سازی چوبی، نجاری، جواهرسازی، خیاطی، قنادی، فناوری اتومبیل، آشپزی، نقاشی خودرو، فناوری اطلاعات، طراحی گرافیک و گل آرایی  به رقابت پرداختند. وی ادامه داد: کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت و ایجاد سیستم ارزیابی نظام آموزش مهارتی کشور، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور، معرفی آموزش های مهارتی و شناسایی کمبودها در آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آنها از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است. جهانتیغی بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران درسازمان جهانی مهارت(WSI  سالانه مسابقات ملی مهارت را در کشور برگزار و برگزیدگان آن را جهت شرکت درمسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود اعزام می کند. وی تصریح کرد: مرحله شهرستاني مسابقات ملي مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبي برگزار می شود که پس از آن از ميان قبول شدگان مرحله کتبي با برگزاري آزمون عملي نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفي به مرحله استاني اقدام خواهد شد. وی ادامه داد: در همین راستا برگزیدگان نهایی چهاردهمین و پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار می شود اعزام خواهند شد. جهانتیغی اضافه کرد: در سال جاري آزمون مرحله شهرستاني پانزدهمين مسابقات ملي مهارت به منظور ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي و گسترش زمينه‌هاي شناسايي و جذب جوانان مستعد و علاقمند، اطلاع رساني بهتر و افزايش مهلت ثبت نام علاقمندان  شركت در اين دوره از مسابقات ملي مهارت در دو نوبت برگزار مي‌شود. وي افزود: افرادی كه موفق به شركت در مرحله نخست پانزدهمين مسابقات ملي مهارت نشده اند مي توانند تا 15 اسفند ماه سال جاری نسبت به ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام کنند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن