تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802795222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره تئاتر عروسکی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره تئاتر عروسکی معرفی شدند تهران - ایرنا - سیزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


به گزارش روزیکشنبه خبرنگار تئاتر ایرنا، با برگزاری مراسم اختتامیه ای بی هیچ گفت و گو و سخنرانی برگزیدگان بخش های مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان معرفی شدند.
بر اساس اعلام هیات داوران این جشنواره اسامی برگزیدگان بخش های مختلف این رخداد عبارتند از:
** بخش بزرگسال
الف) کارگردانی
در این بخش از هانی حسینی برای نمایش انبساط استحاله و جولیا راب برای نمایش بانوی چاق مده آ بازی می کند با اهدای دیپلم افتخار تقدیر شد و طلیعه طریقی برای نمایش صندلی ها به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

ب) بازی دهندگی عروسک
در این بخش از پویش فروزنده برای نمایش قصه دریای فلاتزو و گروه بازی دهندگان عروسک نمایش رویای آهنئوس با اهدای دیپلم افتخار تقدیر شد و گروه بازی دهندگان عروسک نمایش بلندای تنهایی به عنوان گروه برگزیده انتخاب شدند.

ج) طراحی و ساخت عروسک
طلیعه طریقی و فاطمه عباسی برای نمایش صندلی ها و گروه طراح و سازنده عروسک نمایش هفت به عنوان نفرات تقدیری دیپلم افتخار این بخش را به خود اختصاص دادند و جایزه نفر برگزیده به منیر مولوی زاده برای نمایش کافه پولشری تعلق گرفت.

د) طراحی صحنه
در این بخش گروه طراح صحنه نمایش هفت و گروه طراح صحنه نمایش رویای آهنئوس دیپلم افتخار بخش تقدیر را دریافت کردند و مصطفی مرادیان برای نمایش آقادار به عنواننفر برگزیده معرفی شد.

ه) موسیقی
در بخش تقدیر از میرآمیر میری برای نمایش کافه پولشری و فرید یوسفی برای نمایش ناراحت با اهدای دیپلم افتخار تقدیر شد و گروه موسیقی نمایش در بارگاه دیو دو شاخ به عنوان گروه برگزیده انتخاب شد.

و) جایزه ویژه
محمد صاحبی برای نمایش بلندای تنهایی جایزه ویژه سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

ز) خلاقیت و ایده
سرگل اسلامیان برای نمایش ناکجا آباد جایزه خلاقیت و ایده سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

ح) طراحی لباس
آرین حسنوندی برای نمایش خواهران ماهیگیر جایزه این بخش سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.
همچنین در بخش جوایز بزرگسال جشنواره سیزدهم تئاتر عروسکی دانشجویی از امیرحسین انصافی به عنوان بهترین همکار حرفه ای با دانشجو در بخش بازیگری و سعید ابک بازی دهنده کافه پولشری به عنوان بهترین همکاری حرفه ای با دانشجو تقدیر شد.

** بخش کودک و نوجوان
الف) کارگردانی
در این بخش با اهدای دیپلم افتخار به هلن مرسلی برای نمایش من یک فرشته سرباز و یگانه یوسفیان برای نمایش قهر و مهر از این هنرمندان تقدیر به عمل آمد و هیأت داوران در این بخش کارگردانی کودک و نوجوان برگزیده ای نداشت.

ب) نمایشنامه
سعید تاجیک برای نمایشنامه دخترای لچک گلی، پسرای میرزا قلی دیپلم افتخار بخش تقدیر را از آن خود کرد و سارا غفوریان برای نمایشنامه افسانه اوشیدا به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

ج) بازی دهندگان عروسک
در این بخش با اهدیا دیپلم افتخار از سیما شیبانی و پروین کاظم پور برای نمایش افسانه اوشیدا و مارال ممقانی زاده و کیمیا احمدعلی خان برای نمایش قهر و مهر تقدیر شد و مریم رحمانی و فاطمه هدهدی برای نمایش من یک فرشته سرباز هستم به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

د) طراحی و ساخت عروسک
سما مرسلی برای نمایش قصه اتاق جادو و منیر مولوی زاده برای نمایش قهر و مهر در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند و احمد حسینی و سارا غفوریان برای نمایش افسانه اوشیدا جایزه نفر برگزیده را به خود اختصاص دادند.

ه) طراحی صحنه
هلن مرسلی و مجید یوسفی برای نمایش من یک فرشته سرباز و وهاب نوری برای نمایش افسانه اوشیدا دیپلم افتخار بخش تقدیر را از آن خود کردند و جایزه نفر برگزیده به سما مرسلی و نیما مطلق برای نمایش قصه اتاق جادو اهدا شد.

و) موسیقی
امید صادقی و بهرام محمدی صادق برای نمایش قصه اتاق جادو مورد تقدیر قرار گرفتند و هیأت داوران در بخش موسیقی تئاتر عروسکی کودک و نوجوان برگزیده ای نداشت.

ز) جایزه ویژه بخش کودک
در این بخش سما مرسلی برای نمایش قصه اتاق جادو جایزه ویژه بخش کودک سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

ح) جایزه ویژه بخش نوجوان
در این بخش از نمایش من یک فرشته سرباز تقدیر شد و سارا غفوریان برای نمایش افسانه اوشیدا جایزه ویژه بخش نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

** بخش خیابانی
الف) کارگردانی
مهدی صالحیار برای نمایش اد جایزه این بخش از سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

ب) بازی دهندگان عروسک
مجتبی دربندی برای نمایش خیمه شب بازی مبارک و طیاره جایزه بازی دهندگی عروسک بخش نمایش های خیابانی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را از آن خود کرد.

ج) طراحی و ساخت عروسک
در این بخش از نرگس خاک کار برای نمایش دشنه در پهلو تقدیر شد و مهدی صالحیار و فاطمه کثیرالولاد برای نمایش اد به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

د) طرح و ایده
مژگان رایگان و مهرناز وزیریان و سیدمحمد رضوی برای نمایش قرن سقوط عاطفه و مهدی صالحیار برای نمایش اد مورد تقدیر قرار گرفتند.
هیأت داوران در بخش طرح و ایده تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی برگزیده ای نداشت.

ح) جایزه ویژه
در این بخش از مجتبی دربندی برای نمایش خیمه شب بازی مبارک و طیاره تقدیر شد و مهدی صالحیار برای نمایش اد جایزه نفر برگزیده را گرفت.

** جایزه جواد ذوالفقاری (نمایشنامه نویسی)
رویا صدوقی و مینا رمضانی برای نمایشنامه دروغ مقدس شهر احجام و اشکال و فاطمه فریدن برای نمایشنامه من که آدم نیستم مورد تقدیر قرار گرفتند و سعیدرضا خوش شانس برای نمایش گاوچران های مفرغی به عنوان نفر برگزیده انتخاب شدند.

** بخش پوستر
مظاهری برای پوستر نمایش صندلی ها، الناز عباسی برای پوستر نمایش ناراحت، طراح پوستر نمایش بانوی چاق مده آ بازی می کند از آلمان، الهام شاپوری برای پوستر نمایش سرگذشت مادر و ابراهیم عزیزی برای پوستر نمایش آمده یا چه طور از شرش خلاص شویم مورد تقدیر قرار گرفتند و زهرا عظیمی نیا برای پوستر نمایش گزارش شماره 13527 جایزه نفر برگزیده را از آن خود کرد.
سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی ایران، اتابک نادری رئیس تئاتر شهر، حمیدرضا اردلان رئیس مبارک یونبما (نمایندگی اتحادیه جهانی نمایشگران کودک و نوجوان) و جمعی از شرکت کنندگان و هنرمندان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
این رخداد با هدف کشف و معرفی استعدادهای نمایش عروسکی در عرصه تئاتر دانشگاهی و حمایت و معرفی آنها به بدنه اجرای آثار حرفه ای کشور برگزار می شود.
سیزدهمین جشنواره نمایش عروسکی دانشجویان از 27 بهمن ماه تا سوم اسفندماه در تهران برگزار شد.
فراهنگ*(3)*9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن