تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره سراسری هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره سراسری هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر معرفی شدند کرمانشاه - ایرنا - نفرات برگزیده هفتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر در بخش برادران که از 25 بهمن جاری به مدت سه روز به میزبانی کرمانشاه آغاز شده بود، معرفی و تقدیر شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این جشنواره ، ˈمختار فریدون پورˈ از کردستان، ˈ ابوالفضل داور ˈ از فارس و ˈ سید احمد دمانکش ˈ از گیلان نفرات اول تا سوم رشته خوشنویسی در گرایش نستعلیق، و ˈ شهرام اکبری ˈ از کرمانشاه، ˈ حمید حسنوند ˈ از لرستان و ˈ محمد کریم نجاری ˈ از آذربایجان غربی عنوان های اول تا سوم رشته خوشنویسی در گرایش شکسته نستعیلق را کسب کردند.
دررشته خوشنویسی با گرایش نسخ ثلث نیز ˈعلی فلاحˈ از یزد ،ˈمرتضی ترابیˈ از قم و ˈهوشنگ یاریˈ ازکرمانشاه اول تا سوم شدند.
ˈرضا نجفلوˈ از زنجان و ˈمهدی زمانیˈ از البرز در رشته گرافیک این جشنواره ، اول و سوم شدند و هیچ هنرمندی حایز رتبه دوم نشد.
در رشته کاریکاتور نیز هنرمندی موفق به کسب رتبه اول نشدو ˈشاهین کلانتریˈ از تهران و ˈسید محمد جواد طاهریˈ ازمازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
هیات داروان این جشنواره هیچ یک از آثار را برای کسب عنوان های اول تا سوم در رشته نقاشی با گرایش آبرنگ و گواش انتخاب نکرد.
در رشته نقاشی با گرایش مداد رنگی و پاستل نیز ˈ یوسف کرمی ˈ از کرمانشاه و به همراه ˈ شاهین اینالو ˈ از تهران مشترک دوم و ˈ کریم تمجید ˈ از اردبیل و ˈ علی ورامینی ˈ از آذربایجان شرقی بطور مشترک سوم شدند، در این بخش نیز اثری حایز کسب رتبه نخست نشد.
ˈمالک محمد زادهˈ از ایلام، و ˈفریدون خاکپورˈ از گیلان در رشته نقاشی با گرایش روغن و اکریلیک این جشنواره اول و دوم شدند، و ˈ فرهاد جعفری ˈ از ایلام به همراه ˈمنصف کرمیˈ از کرمانشاه مشترک سوم شدند.
در رشته عکاسی نیز ˈرضا ملکیˈ از فارس، ˈ علیرضا فرزین ˈ از قم و ˈ مظفر فرج پور ˈ از گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.
جوایز تشویقی این جشنواره در رشته خوشنویسی با گرایش نستعلیق به ˈ مرتضی شوشتری ˈ از البرز و ˈ سید کاظم حسینی ˈ از گلستان، در گرایش خط شکسته نستعلیق به ˈ جعفر زارعی ˈ از کرمانشاه و در گرایش نسخ ثلث به ˈ نعمت ا... رمضانی ˈ از فارس اهدا شد.
ˈ زانا اکبری ˈ از تهران در رشته گرافیک، ˈ سجاد بیرانوند ˈ از لرستان در رشته کاریکاتور، ˈ حبیب مکاریان ˈ از اصفهان در رشته عکاسی، ˈ منوچهر بهرام علیپور ˈ از خوزستان در رشته نقاشی با گرایش آبرنگ و گواش، ˈ محمد مهدی کاشانی ˈ از مازندران، در گرایش مدادرنگی و پاستل و ˈ علی اکبر خضری حسینی ˈ از همدان و ˈ حاج ملک علی خداقلیزاده ˈ از اردبیل با گرایش رنگ روغن و اکریلیک نیز موفق به کسب جوایز تشویقی این جشنواره شدند.
7450/567/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن