تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802666077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج معرفی شدند تهران - ایرنا - نخستین جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.


به گزارش روز شنبه خبرنگار تئاتر ایرنا، این جشنواره به مناسبت بیستمین سال تاسیس شرکت و مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج به مدت دو روز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
در بخش تئاتر این جشنواره دیپلم افتخار در بخش هنرهای نمایشی به طناز قاسمی فر برای چهره پردازی نمایش بانو آئوئی، بهنام خرم نیک برای طراحی صحنه و لباس نمایش بانو آئوئی، امید دوستی برای نورپردازی و فضاسازی نمایش کی آن جاست؟، احد محمد کرمی برای انتخاب متن و دراماتورژی نمایش خواهری و برادری، علی فتحی به خاطر بازی در مونولوگ معرکه در معرکه، محمد فراهانی به خاطر بازی در مونولوگ دکتر فاستوس، نکیسا نعمت نژاد به خاطر بازی در مونولوگ اکستازی، فرانک جهان دار به خاطر بازی در مونولوگ کلاه گیس، مریم برفروشان به خاطر بازی در نمایش شب به خیر مادر، المیرا باباخانی به خاطر بازی در نمایش پیک آخر، حمیده محمدی نسب به خاطر بازی در نمایش دو مرد و دو زن در آکواریوم، پریسا صنعت کار به خاطر بازی در نمایش دو مرد و دو زن در آکواریوم، فرزانه قاسمی و آزاده مهاجر به خاطر بازی در نمایش بانو آئوئی، امین رضا اولیا به خاطر بازی در نمایش پیک آخر، حسین خلعتبری به خاطر بازی در نمایش دو مرد و دو زن در آکواریوم، امید حاجی محمدی به خاطر بازی در نمایش پیک آخر، هومن کروبی به خاطر بازی در نمایش پیک آخر، اشکان پارسا به خاطر بازی در نمایش دو مرد و دو زن در آکواریوم، بهنام خرم نیک کارگردان نمایش بانو آئوئی، منیژه سراج کارگردان نمایش دو مرد و دو زن در آکواریوم و داود ظریف کارگردان نمایش قضیه متران پاژ اهدا شد.
در بخش فیلم و فیلمنامه، دیپلم و افتخار و کلاکت جشنواره به علی نریمانی کارگردان فیلم هشت ربع کم، حامد فروغی کارگردان فیلم کافه انتظار، طناز قاسمی فر، چهره پرداز فیلم های درجهنم، مثبت و روایت یک چاقو از آخرین قتل، معین رضا مطلبی به خاطر تصویربرداری مجموعه فیلم ها، حسین باغبان به خاطر تصویربرداری مجموعه فیلم ها، عماد خدابخش تدوینگر فیلم پیش از طلوع، وحید قاضی میرسعید، تدوینگر فیلم چند طبقه پایین تر، تهمینه بهرامعلیان فیلم نامه نویس فیلمهای خانه سیاه و پیش از طلوع، نکیسا نعمت نژاد، بازیگر فیلم های بن بست و مامان، بهار بهرامی بازیگر فیلم در جهنم، مهدی طاهری بازیگر فیلم عکس فوری، داود مهدلو بازیگر فیلم بن بست، فهیمه شرفی، مرتضی مختاری و فرشید نجاریان به خاطر فیلمنامه زنانه مردانه، یاسر فلاحتی به خاطر فیلمنامه دیوار، احدمحمد کرمی و عباس پرانداخته به خاطر فیلمنامه شرایط، سامان نام نیک کارگردان فیلم آهن پاره های زنگ زده، فهیمه شرفی کارگردان فیلم امشب، صبا گرگین پور بازیگر فیلم ها و تئاترهای حرفه ای، آزیتا رصافی کارگردان فیلم مستند فراموش خانه، علیرضا هدایتیان پژوهشگر وکارگردان فیلم مستند سنگ نبشته های ساسانی، کیوان مهرگان کارگردان فیلم مستند قاب ها، شاهین محسنی کارگردان فیلم تجربی 1492، سارا سیادت نژاد کارگردان فیلم تجربی درخت من، شهرزاد دادگر کارگردان فیلم تجربی روایت یک چاقو از آخرین قتل، عاطفه رحمانی کارگردان فیلم تجربی مثبت، فرشته ارسطویی کارگردان فیلم ظن، آناهید سادات داوری کارگردان فیلم عکس فوری، سجاد معارفی کارگردان فیلم امتحان شفاهی در غسالخانه و جایزه بهترین فیلم به تهمینه بهرامعلیان کارگردان فیلم پیش از طلوع اهدا شد.
داوری فیلم ها، فیلمنامه ها و تئاترها را مجید برزگر، حسن حسندوست، سعید قطبی زاده، مریم دوستی، امیرشهاب رضویان، یاشار نورایی و سعید عقیقی برعهده داشتند.
فرهاد توحیدی، هوشنگ گلمکانی، همایون ارشادی، سیامک صفری، محمد آلادپوش، یوسف روحانی، ابراهیم ابراهیمیان، سید سعید رضویان، بیژن میرباقری، امین جعفری، رابعه مدنی، رضا دل پاک، پریا روشن، مهدی صالح کرمانی، سپیده عبدالوهاب، مسعود امینی تیرانی، سعید تارازی، امیرحسین سیاح، فرزاد سپهر از جمله سینماگرانی بودند که در مراسم حضور داشتند و جوایز برگزیدگان را اعطا کردند.
کلاکت هایی با طراحی اختصاصی و آرم هیلاج فیلم، جایزه ویژه این جشنواره بود که به برگزیدگان بخش فیلم اعطا شد.
مدرسه فیلمسازی و پژوهش ‏های سینمایی هیلاج یکی از زیر مجموعه های شرکت فیلمسازی و پژوهش ‏های سینمایی هیلاج است که از پاییز سال 1372 با مجوز رسمی معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت کرده است.
امیرشهاب رضویان، سید سعید رضویان و روزت قادری موسسان این مجموعه بوده اند و مدیریت آموزشگاه در حال حاضر برعهده امیرشهاب رضویان است.

** رقابت انیمیشن کوتاه خط مرزی در جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه هند
فیلم کوتاه انیمیشن خط مرزی به کارگردانی محمد کندی و به تهیه کنندگی سمیه هاشمیان در اولین حضور جهانی اش، در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه چنای (هندوستان) به نمایش در می آید.
جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه چنای طی روزهای اول تا پنجم اسفند در هندوستان برگزار خواهد شد و خط مرزی در روزهای دوم و چهارم اسفند دراین جشنواره به نمایش درخواهد آمد.
در این جشنواره آثارمتعددی از ایران، هندوستان، انگلستان، آمریکا، لهستان، فرانسه، آلمان، ایرلند، اسپانیا و روسیه شرکت می کنند.
مدت زمان خط مرزی، 12دقیقه است و داستان آن درباره فرمانده ای است که برای حمله و تصاحب آن طرف مرز، هفت قانون را وضع می کند.
فراهنگ(1)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن