تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802450552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دلالان برای ایجاد شایعه و افزایش قیمت مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تلاش دلالان برای ایجاد شایعه و افزایش قیمت مسکن


هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال، دلالان با ایجاد شایعاتی مبنی بر گرانی مسکن در شب عید سعی می‌کنند متقاضیان را به بازار مسکن بکشانند. رسیدن قیمت ها به کف و گران شدن مسکن در بهار از جمله این شایعات هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با وجود تلاش ملاکان عمده برای گران کردن مسکن و انتشار شایعات مختلف درباره افزایش قیمت ها، رکود بازار مسکن در آخرین روزهای امسال همچنان ادامه دارد و باعث شده برخی از فروشندگان که به انتظار گرانی شب عید بودند وارد بازار مسکن شده و آپارتمان ها را به فروش بگذارند.

نقش دلالان برای ایجاد شایعه در بازار مسکن
این در حالی است که حمله به مسکن مهر در شش ماه گذشته نیز بی نتیجه بود و نتوانست مردم را فریب داده و باعث افزایش قیمت ها شود و پس از آن نیز طرح آزادسازی خرید و فروش مسکن در دستور کار قرار گرفت که این برنامه نیز نتوانست رونق دلخواه بساز و بفروش های بزرگ را در بازار مسکن بوجود آورد و آنها همچنان در حسرت سودهای شیرین میلیاردی مانده اند. بااین وجود همچنان تلاش ها برای افزایش قیمت ها ادامه دارد و شایعات مربوط به آن با همکاری برخی رسانه ها منتشر می شود.
  براین اساس بنگاه های املاک به مالکان و بسازبفروش ها اعلام می کردند در ماه پایانی سال، قیمت ها افزایش پیدا می کند به همین جهت آنها به دنبال گرانی بیشتر مسکن بودند اما با ادامه رکود در بازار مسکن و ثبات قیمت ها به نظر می رسد که مالکان تصمیم به فروش واحدها گرفته اند.

در واقع بنگاه ها سعی دارند که با ترغیب مالکان به فروش در ماه آخر سال، رونق بیشتری را در بازار مسکن بوجود بیاورند اما کاهش قدرت خرید متقاضیان موجب شده که خریدار واقعی در بازار بسیار کم باشد بنابراین خرید و فروش مسکن در شهر تهران همچنان در رکود است.

وضعیت بازار مسکن در سال های اخیر نشان میدهد که بنگاه های املاک نقش زیادی در ایجاد شایعه داشته اند و همواره با اعلام اینکه در ابتدای سال مسکن گران می شود و یا اینکه شب عید ، نرخ ها بالا می رود سعی داشته اند وضعیت بازار مسکن را تحت کنترل درآوردند اما افزایش قیمت ها در سال های اخیر موجب شده که بازار به این شایعات هم توجهی نشان ندهد.

بی‌میلی متقاضیان به خرید مسکن موجب شده که فروشندگان انعطاف بیشتری را نسبت به گذشته از خود نشان دهند به همین جهت برخی از خریداران که توان خرید دارند می توانند با شرایط بهتری، مسکن خریداری کنند. در این بین برخی از فروشندگان با اعمال تخفیف بر قیمت نهایی سعی می  کنند تا مشتری را برای خرید جذب کنند.   برخی سایت ها و رسانه های مکتوب نیز خبرهایی به نقل از کارشناسان مختلف منتشر می کنند تا با دامن زدن به شایعه گران شدن مسکن در بهار، در سودهای میلیاردی بساز و بفروش های بزرگ و دلال ها سهیم باشند، اما واقعیت این است که قیمت های فعلی نیز واقعی نیست و با تداوم کاهش قیمت ها به ارزش واقعی نزدیک خواهد شد.
 


شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن