تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش دوباره قیمت امتیاز تسهیلات مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش دوباره قیمت امتیاز تسهیلات مسکن تهران- ایرنا- بازار تسهیلات مسکن امروز هم با رشد 5 درصدی روبرو بود، به طوری که اوراق تسهیلات مسکن فروردین1390 به نرخ 709 هزار ریال و اوراق تسهیلات مهر 1391 به قیمت 540 هزار ریال معامله شد.


به گزارش روز چهارشنبه فرابورس، در آخرین روز هفته کاری بورس، در حالی 61.2 میلیون سهم به ارزش 586 هزار میلیارد ریال در بازار های فرابورس معامله شد که شاخص (آیفکس) با 17.4واحد کاهش رقم 7211 واحد را به ثبت رساند.
در این میان بیشترین حجم معاملات به مبادله 12میلیون حق تقدم مجتمع صنعتی آرتاویل تایر در بازار پایه اختصاص داشت و پس از آن حق تقدم بیمه آرمان از این لحاظ در جایگاه دوم قرار گرفت. بیشترین رشد قیمت هم به پتروشیمی کازرون و رشد 2.8درصدی آن تعلق داشت و قیمت هر سهم به 1739ریال رسید. در همین حال صنعتی دریایی ایران هم با 2.7 درصد رشد نرخ 2344 ریال را ثبت کرد.
همچنین در بازار ابزارهای نوین مالی، داد و ستد 201 هزار و 640 ورقه اوراق گواهی سپرده انصار بیشترین حجم معاملات را از آن خود کرد.
در بازار صندوق های قابل معامله ETF، بیشترین حجم معاملات به 851 هزار و 270 واحد صندوق قابل معامله سرمایه گذاری اطلس به قیمت هر واحد 9هزار و 29ریال متعلق بود .
براساس پیام ناظر ، نماد معاملاتی شرکت کویر تایر به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در روز یکشنبه 27 بهمن، متوقف شد. همچنین نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، پس از پرداخت اجاره بهای ماهانه اوراق، معامله شد.
اقتصام(1)** 9141 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن