تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: درآمد صنعت گردشگری بیش از هزینه های آن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: درآمد صنعت گردشگری بیش از هزینه های آن است کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: درآمدهای صنعت گردشگری ما بیش از هزینه های این بخش است و امروز با توسعه صنعت گردشگری می توانیم درآمد سرشاری را با هزینه های ناچیز داشته باشیم.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز جمعه در آیین جشن راهنمایان گردشگری به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری، افزود: یکی از آفت های بزرگ حوزه میراث فرهنگی، دولتی بودن آن است و امیدواریم فعالیت بخش خصوصی در این صنعت روز به روز افزایش یابد.
وی گفت: امروز ظرفیت های بسیار بالای میراث فرهنگی و گردشگری بر کسی پوشیده نیست و در تولید ناخالص ملی بسیار اثرگذار است که متاسفانه سهم ما بسیار کم است.
وی اظهار کرد: امروز باید تقاضاها را تحریک کنیم تا حضور فعال گردشگران در کشور افزایش یابد زیرا با توسعه صنعت گردشگری، توسعه اشتغال نیز صورت می گیرد.
استاندار کرمان خطاب به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: شما که امروز میزبان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده اید، مسوولیت بسیار سنگینی دارید و امیدواریم با توانمندی شما، این صنعت بزرگ و پردرآمد مسیر شکوفایی و آبادانی خود را طی کند.
وی تصریح کرد: اکنون که فضای کشور مناسب و دولت تدبیر و امید آماده است تا فصل جدیدی را در فضای بین المللی ایجاد کند، مسوولیت سازمان میراث فرهنگی سنگین تر خواهد بود.
وی گفت: راهنمایان صبور، مطلع، آگاه و خوش برخورد می تواند سهم گردشگری ایران را افزایش دهند و سهم بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارند.
رزم حسینی افزود: ایران در عین حال که رتبه ممتازی در آثار تاریخی و گردشگری و میراث تاریخی دارد، رتبه گردشگری آن پایین است.
وی گفت: ما یک مدیر لایق و باتجربه برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی کردیم و برای شکوفایی این بخش از اقتصاد حمایت می کنیم.
وی گفت: امیدوارم فصل جدیدی در استان در حوزه صنعت گردشگری ایجاد شود و روز به روز تعداد گردشگران بیشتری در استان داشته باشیم.
همایش راهنمایان گردشگری با حضور 700 راهنمای گردشگری از سراسر کشور به مدت سه روز در کرمان برگزار شد.ک/2
7440/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن