تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802600841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات واحدهای صنعتی کرمانشاه با حضور استاندار بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات واحدهای صنعتی کرمانشاه با حضور استاندار بررسی شد کرمانشاه - ایرنا - مشکلات چند واحد صنعتی استان کرمانشاه با حضور ˈ ابراهیم رضایی بابادیˈ استاندار، معاون برنامه ریزی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیران بانک های کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جلسه که شامگاه شنبه در اتاق بازرگانی برگزار شد،ˈشهرک صنعتی بیستونˈ اولین موضوعی بود که در جلسه به آن پرداخته شد تا مسوولین در خصوص راه اندازی پست اختصاصی 63 کیلوولت شهرک، آسفالت، تصفیه خانه فاضلاب، روشنایی معابر داخل شهرک و راه اندازی اینترنت آن تصمیم گیری کنند.
در این نشست مقرر شد تا اول اسفند مشکل اینترنت شهرک صنعتی بیستون مرتفع و تصفیه خانه آن نیز در 18 ماه به بهره برداری برسد، ضمن اینکه مشکل برق و راه اندازی پست اختصاصی 63 کیلوولت با نشست مشترک مسوولین شرکت توزیع برق و مسئولین شهرک حل و تصمیم گیری شود.
واحد ˈمه روز گیلانغربˈ محافظ لوازم برقی آنتن و سایر محصولات برقی دیگر واحد صنعتی بود که در این جلسه مشکلات آن که عمدتا مربوط به بدهی و معوقات بانکی بود مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد این واحد در 48 ماه و البته سه ماه تنفس معوقات خود را به بانک مربوطه (صادرات) پرداخت نماید و در صورتی که دو ماه نتواند اقساط خود را پرداخت نماید اقدامات قانونی علیه آن صورت گیرد.
دیگر واحد صنعتی که به مشکلات آن رسیدگی شد، تولیدی دمپایی جواهری شهرستان پاوه بود که کمبود نقدینگی و نیاز به قالب های جدید مشکلات عمده این واحد تولیدی اعلام شد که درخواست استمهال مجدد و انتقال وثائق آن مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد تا پایان خرداد ماه سال آینده این واحد بدهی های خود را پرداخت و اقساطش را نیز در 48 ماه به بانک عامل (ملت) پرداخت نماید.
در این نشست همچنین مشکلات تعاونی جهان اکسیژن غرب، تولید کننده گاز اکسیژن مورد بررسی قرار گرفت که این مشکل شامل طولانی شدن روند احداث به علت مشکلات عدیده بوده که در نهایت باعث افزایش قیمت تجهیزات خط تولید گردیده، عنوان شد.
درخواست این تعاونی، اعطای تسهیلات تکمیلی از بانک ملی بود که مقرر شد تصمیمات لازم در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت تسهیلات در آینده نزدیک و با تشکیل جلسه در معاونت برنامه ریزی به عمل آید.
بررسی مشکلات شرکت بازیافت تایر کرمانشاه، تولید کننده گرانول تایر، نخ و حلقه تایر که به علت آتش سوزی غیرفعال شده بود نیز در دستور کار مسئولین قرار گرفت.
تخریب کامل سوله در نتیجه آتش سوزی، بدهی معوقات و جریمه دیرکرد بیمه به میزان کمتر از یک سوم مبلغ تسهیلات از جمله مشکلات این شرکت عنوان شد و درخواست مسوول آن، مساعدت بانک عامل (صنعت و معدن) برای بخشش جریمه و همچنین تقسیط مجدد اصل بدهی بود.
پس از اظهارات مسوول مربوطه، مقرر شد بانک صنعت و معدن کرمانشاه با بانک مرکز برای بخشش جریمه رایزنی و نتیجه را در اسرع وقت اعلام کند.
شرکت گل افشان دالاهو غرب تولید کننده انواع دوغ، آبمیوه و آب آشامیدنی دیگر واحد صنعتی بود که مشکل آن فروش اقساطی تسهیلات دریافتی از محل بنگاه های زودبازده عنوان شد و درخواستی هم که از سوی مسوول شرکت مطرح شد محاسبه سود تسهیلات دریافتی به نرخ 12 درصد بود.
پس از بیان مشکلات موجود مقرر شد با امضای استاندار نامه ای تنظیم و برای رفع مشکلات آن به مدیرعامل بانک عامل کشور (تجارت) ارسال تا تمهیدات لازم در این خصوص اندیشده شود.
در پایان بررسی مشکلات هرکدام از واحدهای صنعتی، صاحبان صنایع از تصمیمات اتخاد شده خوشحال و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، عنوان کردند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، وضعیت تولیدات آن ها بسیار بهتر از قبل شده و امیدواری بیشتری برای حل مشکلات خود و رونق تولیدات دارند.ک/4
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن