تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردی: مردم پشتوانه نظام هستند/محجوب :فرمایش اخیر رهبری پرهیز مسوولان از ضدیت با یکدیگر بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بروجردی: مردم پشتوانه نظام هستند/محجوب :فرمایش اخیر رهبری پرهیز مسوولان از ضدیت با یکدیگر بود

بروجردی: مردم پشتوانه نظام هستند/محجوب :فرمایش اخیر رهبری پرهیز مسوولان از ضدیت با یکدیگر بود
دو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.
به گزارش نامه نیوز، علاءالدین بروجردی با حضور در مراسم 22 بهمن اظهار کرد: مردم در انقلاب و بعد از آن پشتوانه نظام هستند.
وی ادامه داد: مسئولین نیز به عنوان نمایندگان مردم چه در مجلس و چه در دولت برای خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند و طبیعی است که نظرات مقام معظم رهبری در مورد راهپیمایی 22 بهمن بسیار ارزشمند است. رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: این وحدت و انسجام نشان دهنده پیوند بین مردم و امام(ره) است لذا این مسئولین هستند که هم در عرصه سیاست داخلی و هم در عرصه سیاست خارجی در راه انقلاب حرکت می‌کنند.
همچنین علیرضا محجوب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: وحدت و همبستگی جزء ضرورتهای انقلاب اسلامی است. وی تاکید کرد: می‌شود کارهای متفاوتی داشت ولی در یک جهت حرکت کرد مثل اسلام که فرق و شعب مختلفی دارد ولی در عین حال امت اسلامی تشکیل شده است. وی افزود: شرح صدر دولت و انتقادات در بیان نظرات و دیدگاه در هر حقیقت شرایطی است که گفت‌وگوی عادلانه را به وجود می‌آورد. شخصیت آقای روحانی و سایر وزرای دولت ایشان نشان داده است که دولت یازدهم توان عمل به شرح صدر را در عین گزندگی انتقادات دارد. وی افزود: تحمل عقاید و آراء و گفت‌وگو بهترین شیوه حرکت در مسیر اتحاد و همبستگی است. به گزارش ایسنا، محجوب با اشاره پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن (امروز)گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب تاکنون، هیچ گاه در این روز خلوت نبوده است بلکه همواره پرجمعیت‌تر و پربارتر از سال قبل بوده است. امسال نیز مردم از سال گذشته پرشورتر و پرجمعیت‌تر است.



1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن