تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلسوزی مسوولان نظام برای خدمت به مردم مهمترین تاکید رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دلسوزی مسوولان نظام برای خدمت به مردم مهمترین تاکید رهبری است مراغه - ایرنا - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دلسوزی و تعهد مسوولان نظام برای خدمت و عزت بخشی به مردم مهمترین تاکید رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش ایرنا، مهدی دواتگری روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار مراغه با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان به مناسبت 29 بهمن، افزود: بر اساس فرمایش معظم له، مسووولان نظام باید تمام توان خود را برای خدمت و عزت بخشی به مردم و اعتلا و پیشرفت کشور اسلامی بکار بگیرند.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با تلاش و مشارکت در کارها، شرایطی را فراهم کرد که نسل های آینده به اقدام ها و موفقیت های ما افتخار کنند.
دواتگری یادآوری کرد: این شهرستان علاوه بر قابلیت های مهم تاریخی دارای امکانات اقتصادی با محوریت کشاورزی و باغداری و مساعد برای ایجاد صنایع تبدیلی است.
وی وجود شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی، رشد بازرگانی خارجی با محوریت صدور محصولات کشاروزی، تولید 54 درصد خشکبار استان و قرار گرفتن در لیست سه مرکز تولید سیب و عسل کشور را از دیگر قابلیت های این شهرستان اعلام کرد.
دواتگری افزود: برای استفاده از این پتانسیل ها، تعدادی از طرح های اقتصادی نیمه تمام رها شده که انتظار می رود استانداری آذربایجان شرقی با نگاه ویژه به این شهرستان، جایگاه این منطقه را در رشد و پیشرفت استان ارتقا دهد.
در این آیین ظفر محمدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان ویژه مراغه منصوب و از خدمات منصور صادقی اصل قدردانی شد.
شهرستان تاریخی و فرهنگی مراغه با وسعت دو هزار و 186 کیلومتر مربع (4.8 درصد مساحت استان) دارای دو بخش مرکزی و سراجو و دو نقطه شهری به نام های مراغه و خداجو بوده و در 147 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7483/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن