تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار نظام دینی با رای مستقیم مردم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقرار نظام دینی با رای مستقیم مردم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است قصرشیرین - ایرنا - سرپرست دانشگاه پیام نور قصرشیرین گفت: استقرار نظام دینی و مردمی با برگزاری انتخابات مبتنی بر رای مستقیم مردم که باعث مشروعیت بخشی به نظام سیاسی می شود، از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


ˈکامران نظریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از براندازی حکومت استبدادی شاهنشاهی و با پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای خوبی بدست آوردیم.
وی تصریح کرد: در بعد سیاست خارجی اثبات حقانیت کشور و ملت در بحث انرژی هسته ای با مقاومت در مقابل استعمارگران به اثبات رسید ضمن اینکه سرفرود نیاوردن در مقابل تحریم ها و محدودیت های ناعادلانه اقتصادی که استعمار جهانی بر ایران تحمیل کرد، مهمترین دستاورد عرصه سیاست خارجی کشورمان است.
نظری اظهار کرد: تشویق و ترغیب سایر ملت های آزادی خواه در بحث مبارزه همه جانبه با استعمار یکی دیگر از دستاوردهای این نظام اسلامی است بطوریکه انقلاب های اخیر، برگرفته از انقلاب ایران است.
سرپرست دانشگاه پیام نور قصرشیرین گفت: در بعد اقتصادی از بین بردن بنگاه های فساد اقتصادی زمان ستم شاهی که مبتنی بر شرط بندی و قمار بود از مهمترین اقدامات و دستاوردهای انقلاب است ضمن اینکه توسعه اقتصادی و خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی از دیگر اقدامات مهم این بخش است.
وی با اشاره به توسعه کمی و کیفی دانشگاه ها از نظر تعداد دانشجو و تولید مقالات علمی در انقلاب اسلامی نسبت به رژیم منفور گذشته، افزود: هم اکنون کشور از لحاظ علمی در رتبه اول منطقه قرار داد.
نظری یادآور شد: بعد از براندازی رژیم شاهنشاهی، مظاهر فساد اجتماعی و اخلاقی از کشور نیز متلاشی شد و رسانه ها در جهت ترویج اسلام ناب محمدی (ص) گسترش یافته و احیا شدند.
وی خاطرنشان کرد: توجه افکار عمومی به ظرفیت بالای فرهنگ اسلامی و ایرانی، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های بعد از انقلاب، احیای فریضه نماز جمعه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی است.ک/3
1234/567/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن