تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان رایگان بیماران بینوا؛ خدمت دیگری از بسیج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درمان رایگان بیماران بینوا؛ خدمت دیگری از بسیج ایلام-ایرنا- دوران درازی از روزهای جبهه و جنگ و دفاع نگذشته است؛ همه روزهایی که زاهدان شب و شیران روز چفیه و لباس خاکی پوش از کیان مام میهن و اسلام جانانه در مقابل بعثی دفاع کردند و حماسه ها خلق کردند.


بسیجیان دلاورمردان روزهای جنگ و نبرد با اهریمن بودند، خط شکنان جبهه و شیرمردان عرصه کارزار.
آنقدر ناب و مومن و دریا دل بودند که قلب هاشان مملو از عشق الهی بود و یک ذره جایی برای ترس و هوای نفس در دلشان وجود نداشت.
همانانی که مردانه ایستادند، دلاورانه جنگیدند و شجاعانه شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر شدند.
براستی که با گذشت زمان هنوز هم نام بسیج و بسیجی به گوش هر ایرانی نماد قدرشناسی است و یادشان همیشه گرامی داشته می شود و هنوز هم که هنوز است ملت دعاگویشایند.
سال های جنگ و جبهه که به پایان رسید، بسیجیان وارد عرصه دیگری شدند و با زمین گذاشتن تفنگ هاشان بیل سازندگی را برداشتند و ویرانه های را آباد کردند و برای ساختن دوباره میهن مردانه کمر همت بستند.
امروز این شیرمردان خستگی ناپذیر، تکلیف را در سنگر دیگری می سرایند و با ارائه خدمت بی منت در عرصه های جدید بر خود لازم می دانند تا با خدمت تازه در قالب راه اندازی گروه های جهادی، فعالیت های اقتصادی و سازندگی و اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم، بسیجی وار و مخلصانه عزمشان را برای خدمت بی منت به مردم مناطق محروم جزم کرده اند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در زمینه راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم بخش زرنه ایوان گفت: به سبب خدمات رسانی به مردم محروم منطقه این بیمارستان راه اندازی شده است.
سردار سید ˈصادق حسینیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیج در سال های گذشته در عرصه بهداشت و درمان مردم بینوا خدمات چشمگیری انجام داده است و هر چند وقت با راه اندازی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم به مردم خدمت می کند.
وی ادامه داد: این بیمارستان صحرایی از امروز سه شنبه به مدت چهار روز در بخش زرنه ایوان راه اندازی شده و به مردم و مراجعان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.
فرمانده سپاه ایلام افزود: در این بیمارستان در دو رشته فوق تخصصی و هفت رشته تخصصی و رادیولوژی به صورت رایگان خدمات درمانی و پزشکی در نوبت صبح و عصر ارائه می شود.
سردار حسینی گفت: اعصاب و روان، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم و... از جمله بخش هایی است که خدمات پزشکی در آنها ارائه می شود.
وی اظهار کرد: همه این خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد و حتی عمل های جراحی کوچک نیز در این بیمارستان انجام می شود.
وی بیان کرد: بیمارانی که نیاز به عمل های جراحی بزرگ دارند در هماهنگی با بیمارستان های ایلام به این شهر اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ایلام ادامه داد: همچنین در کنار واگذاری عینک به بیماران چشمی آزمایش های گوناگون نیز به صورت رایگان انجام می گیرد.
سردار حسینی گفت: گروه های پزشکی پیش از راه اندازی بیمارستان صحرایی به منطقه اعزام و کار غربالگری بیماران را انجام داده اند که متناسب با وضعیت بیماران به آنان خدمات ارائه می شود.
وی یاد آور شد: 208 گروه پزشکی از جامعه بسیج پزشکان در چند سال گذشته به مناطق محروم استان ایلام اعزام و خدمات بهداشتی رایگان به مردم بینوا و محروم این مناطق ارائه دادند.
وی گفت: سال گذشته سه هزار و 550 نفر از خدمات گروه های پزشکی و درمانی اعزامی بهره مند شده اند و 30 مورد عمل جراحی در کنار 400 مورد آزمایش انجام شده ضمن اینکه 300 نفر نیز عینک رایگان دریافت کرده اند.
فرمانده سپاه ایلام اضافه کرد: همچنین یک هزار و 500 بسته بهداشتی میان مردم مناطق محروم پخش شده و آموزش هایی نیز در حوزه بهداشت عمومی از سوی جامعه بسیج پزشکی استان ایلام انجام شده است.
سردار حسینی افزود: بیش از شش هزار و 197 نفر از مردم مستمند این مناطق در مجموع خدمات درمانی، دارویی و پزشکی رایگان دریافت کرده اند.
وی ابراز امیدواری کرد که بسیج با ادامه فعالیت های خود همچنان منشا خدمت به مردم باشد.
نزدیک به 350 هزار نفر از جمعیت استان 600 هزار نفری ایلام بسیجی هستند. ک/4
7177/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن