تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802409274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوسوم بیماران برای درمان به بیمارستان خصوصی می روند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس انجمن جراحی زانو : دوسوم بیماران برای درمان به بیمارستان خصوصی می روند تهران - ایرنا- رییس انجمن جراحی زانو ، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی گفت : بیمارستان های دولتی باید تقویت شوند زیرا در حال حاضر دوسوم بیماران برای درمان به بیمارستان خصوصی مراجعه می کنند .


دکتر محمد رازی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا تاکید کرد که بیمارستان های دولتی باید تقویت شوند و اعتماد مردم به این بیمارستان های دولتی جلب شود. در حال حاضر مردم تمایلی ندارند بیماران خود را در بخش های دولتی تحت درمان قرار دهند مگر این که مجبور به این کار باشند یعنی یا به دلیل هزینه های گزاف و یا به دلیل توصیه پزشک معالج بیمارشان در بخش دولتی درمان کنند.
رازی در مورد پدیده زیر میزی گرفتن پزشکان اظهار داشت : اگر پزشکی در بخش دولتی استخدام و مشغول به کار شود به هیچ وجه نباید وجهی را از بیمار دریافت کند و اگر این اتفاق بیفتد پزشک متخلف است و باید با وی برخورد قانونی شود ولی زیرمیزی گرفتن پزشکان در بیمارستان های خصوصی تخلف محسوب نمی شود زیرا در اینجا بیمار و پزشک هستند که با یکدیگر توافق می کنند.
وی افزود:اعلام اسامی پزشکانی که زیر میزی دریافت کرده اند توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یک «های و هوی اجتماعی » بیش نیست در واقع باید گفت اعلام این اسامی مشکلی را حل نمی کند.
رازی ادامه داد: وزارت بهداشت به راحتی می تواند پزشکانی را که زیر میزی می گیرند بدون سر و صدا و های و هوی مورد بازخواست قرار دهد و در صورت اثبات تخلف آنان را به مراجع قانونی تحویل دهد و اعلام اسامی این پزشکان تنها یک جو سازی اجتماعی است که شاید تاثیر مناسبی در جامعه نداشته باشد.
رییس انجمن جراحی زانو ، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی خواستار تقویت انجمن های علمی و صنفی در جامعه شد و گفت : این انجمن ها باید صدای مردم برای رفع نیازهای درمانی و بهداشتی جامعه باشند ولی متاسفانه هم اکنون مقررات تدوین شده در سازمان نظام پزشکی نیز در جامعه عملی نمی شود.
رازی همچنین در مورد تعرفه های پزشکی گفت : بسیاری از پزشکان برای گذراندن دوران طرح خود به مناطق دورافتاده کشور می روند و در بدترین مناطق از نظر آب و هوایی و امکانات طرح خود را می گذرانند ولی تعرفه آنان با سایر پزشکان تفاوت ندارد در حالی که باید این تعرفه متفاوت باشد.
به گفته وی تعرفه دریافتی پزشکانی که در مناطق دورافتاده کشور خدمت می کنند و یا در نوبت عصر و شب مشغول به کار هستند حتما بایدبالاتر از سایر پزشکان در نظر گرفته شود اما در کشور ما متاسفانه این گونه نیست.
وی همچنین گفت : در حال حاضر اعمال جراحی بسیار متنوع و جدیدی در کشور انجام می شود اما تعرفه جراحان با سال های گذشته هیچ تفاوتی نکرده است. در این شرایط بیمه ها هم می توانند وارد عمل شوند و به کمک مردم بشتابند و تعرفه های هزینه های جراحی را به مردم بپردازند.
وی تاکید کرد که متخصصان ایرانی در عرصه های مختلف پزشکی دارای سطح دانش بالایی هستند و به ویژه متخصصان ایرانی در زمینه ارتوپدی نسبت به سایر کشورهای دنیا پیشرفت های زیادی کرده اند ولی با این حال لازم است که متخصصان ایرانی با متخصصان خارجی در ارتباط باشند و همکاری های علمی با دیگر کشور ها گسترش یابد.
علمی (4)**1354**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن