تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802405506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران مرجع درمان بیماران شیمیایی جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کنگره سلامت در حوادث و بلایا: ایران مرجع درمان بیماران شیمیایی جهان است تهران - ایرنا - دبیرکل ششمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا با بیان اینکه درمان بیماران شیمیایی از دوران دفاع مقدس با وجود هیچگونه آموزشی آغاز شد، افزود: ایران اکنون رفرنس(مرجع) درمان بیماران شیمیایی در جهان است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «بهرام عین اللهی» روز چهارشنبه در این کنگره در سالن همایش رازی افزود: اکنون جانبازان شیمیایی را در رشته های گوناگون از جمله چشم و ریه، درمان می کنیم و این افتخار بزرگی است.
وی خاطرنشان کرد: خودباوری در زمینه توانمندی های پزشکی را از زمانی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با گاز خردل و دیگر گازهای شیمیایی دچار مشکل شدند و جامعه پزشکی بدون هیچ آموزشی به کمک آنان شتافت، به دست آوردیم.
دبیرکل ششمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی، فقط یک رشته فوق تخصص و یک رشته دکترای حرفه ای(پی اچ دی) در کشور وجود داشت اما اکنون 28 رشته فوق تخصص و 70 رشته دکترای حرفه ای داریم.
عین اللهی افزود: درحالیکه در دوران ابتدای انقلاب جمعیت کشور یک سوم جمعیت کنونی بود، بیماران برای بیماری های پیش پا افتاده به کشورهایی می رفتند که شرم دارم نام آنها را ببرم، اما اکنون جمعیت کشور سه برابر شده و تمام خدمات پزشکی را انجام می دهیم و افرادی از کشورهای منطقه و حتی کشورهای پیشرفته برای درمان به ما مراجعه می کنند.
عین اللهی با اشاره به تشکیل سازمان مدیریت بحران در کشور، از چاپ کتاب نقش جامعه پزشکی در سازمان مدیریت بحران خبر داد و گفت: امروز خیلی از دانش ها، ترجمه می شود اما نباید به ترجمه اکتفا کرد و باید به تولید علم پرداخت.
وی با اشاره به نقش بسیج جامعه پزشکی در تولید علم کشور، ادامه داد: امروز بسیج جامعه پزشکی یک سازمان کاملا علمی بوده و در سال 77 در زمینه سلول های بنیادی فعالیت کردند؛ اگر امروز در بخش های مختلف هسته ای موفق هستیم به علت نقش حزب الله و بسیج در این عرصه ها است.
دبیرکل ششمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا اضافه کرد: هدف بسیج جامعه پزشکی، اجرای پژوهش های کاربردی براساس نیازهای جامعه است.
عین اللهی به نقش مدیریت در بحران اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات فراموش شده قبل و ابتدای انقلاب، سازماندهی سلامت مردم در بحران بود، بنابراین با برگزاری کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا و تجمیع بین رشته ای به این امر پرداخته شد.
وی با اشاره به حضور مهمانی از کشورهای نروژ، سوئد، غنا، لبنان، آذربایجان، فرانسه و آمریکا در این کنگره یادآور شد: یکهزار و 200 مقاله به این کنگره ارسال و 40 مقاله به صورت سخنرانی و 400 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شد.
دبیرکل ششمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا گفت: در این کنگره 20 کارگاه، 31 پنل علمی و 47 سخنرانی جامع ارائه خواهد شد.
عین اللهی گفت: توانمندی ایران در زمینه سلامت در حوادث تا آن اندازه است که به رغم موانع سیاسی، نماینده سازمان جهانی بهداشت در منطقه امرو(مدیترانه شرقی) از ایران خواسته است که فوکال پوینت(مرجع) منطقه باشد.
اجتمام(3) ** 9185 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن