تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد سپاه باید بر پایه دین، تقوا و درک عمل انقلابی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرلشگر جعفری: عملکرد سپاه باید بر پایه دین، تقوا و درک عمل انقلابی باشد تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملکرد سپاه باید بر سه پایه دین، تقوا و درک عمل انقلابی باشد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار سرلشگر پاسدار «محمدعلی جعفری» روز دو شنبه در نخستین جشنواره امام علی(ع) با موضوع دانش و پژوهش افزود: باید دین، تقوا و درک عمل انقلابی همواره مبنای اصلی عملکرد سپاه باشد.
وی ادامه داد: درصورتیکه هر یک از این پایه ها سست باشد، بنای سپاه استواری و استحکام لازم را نخواهد داشت.
سردار سرلشگر جعفری افزود: البته عمکرد سپاه تا حدودی مطابق این سه مولفه قرار ندارد، اما تلاش داریم در مسیر این سه مولفه، گام های بیشتری برداریم.
وی همچنین گفت: جهت گیری کلی سپاه پاسداران باید بر مبنای آموزه ها دینی، بومی و واقعیت ها جامعه باشد.
سردار سرلشگر جعفری بر تقویت ابعاد علمی و دانشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: رشد ابعاد علمی و دانشی سپاه بطور قطع در راستای رشد علمی کشور، کمک موثری می کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به پژوهشگران و محققان سپاه افزود: راهی که شما محققان و پژوهشگران در راستای توسعه علم در آن قدم گذاشتید، راه آسانی نیست.
وی گفت: شما پژوهشگران باید با تلاش در عرصه علوم انسانی در دفاع از انقلاب اسلامی گام ها موثری بردارید و بطور قطع با پژوهش هایی که در عرصه علوم انسانی انجام می هید، خواهید توانست در دفاع از انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته باشید.
سردار سرلشگر جعفری ادامه داد: هنر ما این است که با دارا بودن ابزار علم و اقتدار علمی، مسیر و اهداف خود را در دنیا برافراشته سازیم.
وی با بیان اینکه باید برداشت درستی از ابزار علم و اقتدار علمی در کشور داشته باشیم، افزود: عمل و اقدام سپاه پاسداران تا حدودی در مسیر علم و اقتدار علمی است، اما باید تلاش کنیم این علم را توسعه دهیم.
سردار سرلشگر جعفری خطاب به پژوهشگران و محققان گفت: دچار پارادوکس و دوگانگی هستیم و این مشکل اساسی ما در عرصه علمی است و شما باید دانش ضمنی را به دانش صریح تبدیل کنید.
وی افزود: شما محققان و پژوهشگران باید دانش تجربی سپاه را اخذ کرده و آن را تبدیل به دانش صریح کنید و به دیگران آموزش دهید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: باید در عرصه علوم انسانی بطور حتم از تجارب کشورهای دیگر استفاده کنیم.
ادامه دارد...
اجتمام ** م.د ** 3377 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن