تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرندگان هواپیما را مجبور به بازگشت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرندگان هواپیما را مجبور به بازگشت کردند


این حادثه حدود ۱۰ دقیقه پس از برخاستن هواپیما از باند فرودگاه رخ داد، برخورد هواپیما با پرندگان سبب ایجاد نقص فنی در موتور این هواپیما شد. دو روز پیش نیز حادثه مشابهی برای یک هواپیمای دیگر که از فرودگاه مذکور برخاسته بود اتفاق افتاد. مسئولان فرودگاه بین المللی «شین کیائو» در این باره اعلام کردند: این هواپیمای مسافربری که متعلق به شرکت هواپیمایی «چاینا ایسترن» و به مقصد پکن در حال پرواز بود پس از برخورد با دسته ای از پرندگان از ناحیه موتور سمت راست دچار آسیب دیدگی شد و ناچار به فرودگاه باز گشت.

بـه گـزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از شین هوا، این حادثه حدود 10 دقیقه پس از برخاستن هواپیما از باند فرودگاه رخ داد.

مقامات فرودگاه «شین کیائو» اعلام کردند: برخورد هواپیما با پرندگان سبب ایجاد نقص فنی در موتور این هواپیما  شد. دو روز پیش نیز حادثه مشابهی برای یک هواپیمای دیگر که از این فرودگاه برخاسته بود اتفاق افتاد.


شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن