تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران ˈچˈ در گیلان رکورد شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اکران ˈچˈ در گیلان رکورد شکست رشت- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در رشت، از رکورد تازه فروش بلیت فیلم ˈچˈ مثل چمران در استان خبر داد.


ˈعلی اسماعیل پورˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شش روز از اکران فیلم های منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ، حدود 14 هزار نفر از این فیلم ها دیدن کردند.
وی اظهار کرد: چهار هزار و 940 نفر با تهیه بلیت 400هزار ریالی و باقی با استفاده از بلیت میهمان که به صورت رایگان توسط این اداره کل توزیع شده بود به تماشای فیلم ها نشستند.
وی ،با بیان اینکه استان گیلان از نظر استقبال تماشاچیان از فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بین 33 استان کشور تا کنون در رتبه چهارم قرار دارد، تصریح کرد: گیلانیان در چهار روز، بالغ بر 197 میلیون ریال بلیت خریداری کردند.
اسماعیل پور، با اشاره به ثبت رکورد جدید فروش بلیت فیلم های جشنواره یادشده در رشت، گفت: فیلم سینمایی ˈچˈ (شهید دکتر مصطفی چمران) ساخته ابراهیم حاتمی کیا با فروش یک هزار و 161قطعه بلیت رکورد دار فروش است.
وی اضافه کرد: فیلم های ˈرد کارپتˈ ساخته رضا عطاران با 895، ˈخانه پدریˈ کیانوش عیاری با 839، ˈبیگانهˈ بهرام توکلی با 455 و ˈخط ویژهˈ مصطفی کیایی با 411 بلیت فروخته شده در پله های دوم تا پنجم جدول بلیت های فروخته در گیلان بوده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین فیلم های ˈزندگی جای دیگری استˈ ساخته منوچهر هادی با 300، ˈپنجاه قدم آخرˈ کیومرث پوراحمد با 234، ˈارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامهˈ ابراهیم ابراهیمیان با 175، ˈخانومˈ تینا پاکروان با 160، ˈپنج ستارهˈ مهشید افشارزاده با 156، ˈعاشق ها ایستاده می-میرندˈ شهرام مسلکی با 89 و ˈپایان خدمتˈ حمید زرگرنژاد با 65 بلیط فروخته شده در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی، با اشاره به صف های طولانی علاقه مندان برای تماشای فیلم ˈچˈ، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سانس ساعت 22 این فیلم در روز دوشنبه 22 بهمن را به صورت رایگان برای مدیران ادارات و رسانه های استان در نظر گرفته بود که با اسقبال خوبی مواجه شد.
وی یادآور شد: 22 فیلم برای اکران در استان برنامه ریزی شده که این فیلم ها به مدت 10 روز در سانس های مختلف به نمایش در خواهند آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این موضوع که فیلم ها بر اساس نوع فرهنگ استان ها انتخاب می شود، اضافه کرد: علاقه مندان برای مشاهده جدول اکران ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/fajr/filmfajr92 مراجعه نمایند.
همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما میرزا کوچک رشت، از هفدهم بهمن ماه آغاز و امشب بیست و ششم بهمن ماه به کار خود پایان می دهد.ک/3
1881/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن