تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی نتیجه تمسک ملت به کتاب خدا و عترت طاهرین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب اسلامی نتیجه تمسک ملت به کتاب خدا و عترت طاهرین است تهران-ایرنا-جهاد دانشگاهی در بیانیه ای به مناسب سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه تمسک ملتی آگاه و عزتخواه به دو امانت رسول الله یعنی کتاب خدا و عترت طاهرین و جهاد در راه اسلام ناب محمدی (ص) است.


به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، در این بیانیه آمده است: نعمتی که از این مجاهدت و جانفشانی نصیب ملت ایران شده استقلال و آزادی در ذیل لوای باعظمت جمهوری اسلامی است و در این میان یوم الله بیست و دوم بهمن ماه مظهر این حرکت مستمر و شاخصِ امیدبخش همه استقامت ورزی های پس از آن است.
این بیانیه می افزاید: بیست و دوم بهمن ماه تابلوی راهنما به سمت راه منور هدایت الهی و ولایت فقیه و انگشت اشاره به خون های پاک بر زمین ریخته شده یاوران دین خداست. این روز، یادآور اصلی بنیادین از دین مبین اسلام است که تاکید می کند برای استقرار احکام کاملترین دین خدا مفاهیم ارزشمند مجاهده، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مظلوم، رهایی از بند وابستگی مادی گرایان اموری اجتناب ناپذیرند.
این بیانیه یادآور می شود: تاریخ نشان داده که حقه و کینه دشمنان ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی نیز اگرچه در ظاهر ملبس به احقاق حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و منع ساخت سلاح هسته ای است اما به واقع تار و پود عیان آن، اراده ای شیطانی و متکبرانه برای از بین بردن تدریجی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
در بیانیه جهاد دانشگاهی آمده است: ملت ایران به لطف الهی و پس از گذراندن امتحانات و ابتلائات فراوان در مسیر حرکت خود به خوبی ماهیت تهاجم گوناگون دشمن را می شناسد و با هوشمندی و پیروی از رهبری فرزانه، شجاع و زمان شناس، استراتژی های اصولی خود را دنبال کرده و فریب نخواهد خورد.
جهاد دانشگاهی در پایان بیانیه خود ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از همگان خواست در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یابند.
علمی(1)1834**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن