تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند پروژه عمرانی در جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند پروژه عمرانی در جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد شیراز - ایرنا - فرماندار جهرم گفت: به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر چند پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 122 میلیارد و 800 میلیون ریال دربخش های خفر، کردیان و مرکزی این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.


علی حسین رعیتی فرد ، یکشنبه درگفت و گو با ایرنا بیان داشت:افتتاح کارخانه آجرپزی در روستای فتح آباد بخش خفر با اعتبار 10 میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 11 هکتار احداث شده و روزانه قادر به تولید 40 هزار تا 60 هزارعدد آجر است.
وی گفت:همچنین بهره برداری از سالن ورزشی روستای فتح آباد در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای 375 مترمربع با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت مسلم بن عقیل روستای تادوان بخش خفر در زمره این پروژه ها به شمار می آید.
فرماتدارجهرم اضافه کرد:در بخش کردیان این شهرستان هم به میمنت دهه فجر، بهره برداری از روکش آسفالت جاده قطب آباد تا روستای علویه به طول 15 کیلومترو با
اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد.
رعیتی فرد افزود:بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای موسویه بخش کردیان با اعتبار 350 میلیون ریال و آغازعملیات احداث ساختمان دهیاری روستای هرموج این بخش با اعتبار 450 میلیون ریال از جمله این پروژه ها محسوب می شود.
فرماندار جهرم به افتتاح چند پروژه در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت:افتتاح شرکت تعاونی پویا دانه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با هزینه ای افزون بر 100 میلیارد ریال ازجمله این پروژه هاست.
رعیتی فرد افزود:شرکت تعاونی یاد شده در زمینه تولید خوراک دام فعالیت دارد و برای 30 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
او اضافه کرد:همچنین دراین دهه مبارک دو مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در روستای نودان افتتاح و عملیات احداث پارک محله ای و ساخت یادمان شهدای این روستا نیز آغاز شد.
فرماندار جهرم ، آغازعملیات ساخت و ساز مسجد امام سجاد (ع) در روستای برج خان کرم بخش مرکزی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با زیربنای 175 مترمربع از محل اعتبارات اداره اوقاف وامورخیریه این شهرستان و کلنگ زنی اتاق اصناف جهرم از جمله این پروژه ها محسوب می شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ک/3
7369 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن