تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه عمرانی در نکا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران رجبی:
افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه عمرانی در نکا
نکا - خبرگزاری مهر: فرماندار نکا از افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان همزمان با یوم الله دهه فجر خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر علی رجبی شامگاه یکشنبه در نشست مطبوعاتی بااصحاب رسانه شهرستان نکا اظهار داشت:13پروژه عمرانی ،فرهنگی،کشاورزی،آموزشی بااعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان همزمان با سی وپنجمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

وی افزود:از 10میلیارد تومان اعتبار برآورد شده افتتاح طرح ها 3.5میلیارد به صورت تسهیلات بانکی و6.5میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی می باشد.

رجبی با اشاره به پروژه های افتتاحی در دهه فجر تصریح کرد:ایجاد دیواره سنگ ملات و زهکشی در15نقطه هزارجریب،ساماندهی گلزار شهدای 4روستای سید خیل ،چمازده،اوکرکاومیانگله،افتتاح دومرغداری گوشتی در روستاهای طوسکلا وآلوکنده،افتتاح سورتینگ در بایع کلا،کلنگ زنی ساختمان شهرداری نکا وکارخانه لبنیات لاله،روشنایی معابر فاز 2شهرک صنعتی ،افتتاح خانه بهداشت اسماعیل آقا محله وکوی مهرگان وهمچنین افتتاح چندین دهیاری در روستاها از جمله طرح های مورد بهره برداری در این ایام است.

فرماندار نکا با اشاره به ایجاد دیواره حفاظتی سنگ ملات وزهکشی در 15نقطه هزارجریب بیان کرد:با افتتاح این پروژه 1700خانوار در58روستای منطقه هزارجریب نکا بهره مند خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سورتینگ در روستای بایع کلا نکا اظهار کرد:با بهره برداری از سورتینگ (درجه بندی وبسته بندی مرکبات)3300خانوار در 30روستای بخش مرکزی نکا بهره مند می شوند.

رجبی کلنگ زنی عمارت شهرداری نکا را از مهمترین پروژه های  عمرانی  در دهه فجر سال جاری برشمرد.

فرماندار نکا متذکر شد تا پایان سال جاری 2روستای بخش مرکزی از جمله روستای میانگله آسفالت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های اجرایی در دهه فجر اذعان داشت:دیدار با خانواده ایثارگران ،غبارروبی گلزار شهدار،جشن انقلاب،برپایی کنسرت موسیقی وگفتمان دینی از دیگر برنامه های این شهرستان می باشد.

عدم وجود نماینده خبرنگاران درنکا

رجبی در ادامه با اشاره به اینکه درشهرستان نکا نماینده خبری برای تبادل اطلاعات با مسئولین وجود ندارد اذعان داشت:باید هرچه سریعتر یک نماینده ازبین خبرنگاران برای رفع مشکلات خبرنگاران وشهرستان انتخاب شود.

وی همچنین بیان داشت: برای هرچه بهتر برگزار نمودن مراسمات ورفع مشکلات شهرستان باید ارتباط خبرنگاران با مسئولین دوسویه باشد.

رجبی با بیان مردمی برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر تصریح کرد:با همفکری مسئولین و خبرنگاران باید برنامه های دهه فجر امسال تبیین کننده اهداف نظام وانقلاب باشند همچنین تدوین مناسبی از برنامه های دهه فجر انجام شود.


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن