تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعی گاز 360 جایگاه CNG در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سی ان جی:
قطعی گاز 360 جایگاه CNG در کشور
رییس انجمن جایگاه CNG کشور از قطعی گاز 360 جایگاه در کشور خبر داد و گفت: این موضوع تاکنون در کشور بی‌سابقه بوده به طوریکه اکثر جایگاه‌داران از ارائه خدمات محروم هستند.
 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اردشیر دادرس رییس انجمن جایگاه داران  CNGکشور در نشست خبری از قطعی گاز 360 جایگاه CNG در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: برای دوره زمستان جاری برخی جایگاه داران حتی برای مدت 14 تا 15 روز بدون گاز مانده و عملاً کار سوخت رسانی تعطیل شده است.
 
وی با تأکید بر این که در طول 24 ساعت میزان گازرسانی به جایگاه‌ها کاهش یافته یا از مدار خارج شده است به دلیل عدم تحویل گاز طبیعی منجر به افزایش مصرف بنزین در کشور شده است.

 این در حالی است که با توجه به کاهش شدید دما در اکثر استانهای کشور و شکسته شدن رکورد مصرف گاز در روزهای اخیر شرکت ملی گاز اعلام کرده است که در صورت رعایت نکردن اصول صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکان، احتمال افت فشار و یا قطعی گاز در کشور وجود دارد.
 
مصرف گاز کل کشور در روزهای گذشته از مرز 570 میلیون مترمکعب فراتر رفت که سهم بخش خانگی از این رقم بیش از 491 میلیون مترمکعب بود.
 
همچنین مصرف گاز در استان تهران نیز به بالاترین رقم رسید و از مرز 116 میلیون متر مکعب در روز گذشت. افزایش مصرف گاز در استان تهران در حالیست که به گفته محمدرضا یوسفی - مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران - یک چهارم گاز را تهرانی‌ها مصرف می‌کنند که صرفه‌جویی آنها در مصرف گاز فصل زمستان بسیار تاثیر‌گذار است.
 
پیش از این شرکت ملی گاز ایران با توجه به برودت و سرمای شدید و کاهش شدید دما در اکثر استانها از مشترکان این شرکت خواسته بود که با رعایت اصول صرفه‌جویی زمینه انتقال پایدار و مستمر گاز طبیعی در سراسر کشور را فراهم کنند تا مشکلی در خدمات رسانی به استانهای سردسیری که هم اکنون دچار مشکلات متعددی از جمله قطع آب و برق هستند، پیش نیاید.
 
وی گفت: عدم تناسب قیمت یکی از مشکلات اساسی CNG و بنزین است بر اساس استانداردهای بین‌المللی باید بین قیمت بنزین و CNG تناسب برقرار باشد به طوری که هم اکنون بنزین نسبت به CNG 25 تا 35 درصد است.







تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن