تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورا پس از دو بار رای گیری با استعفای سلطانی‌فر موافقت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شورا پس از دو بار رای گیری با استعفای سلطانی‌فر موافقت کرد
در جلسه امروز شورای شهر اعضا در حالی با استعفای سلطانی فر موافقت کردند که در دور اول رای گیری با استعفای وی موافقت نشده بود و به دلیل تفکیک آرا مجدد رای گیری شد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه امروز شورای شهر مسعود سلطانی فر عضو شورای اسلامی شهر تهران متن استعفای خود را قرائت کرد.
 
براساس این گزارش سلطانی فر با اشاره به 20 سال مسئولیت اجرایی در 6 استان اظهار داشت:بنده افتخار 30 سال خدمتگذاری به مردم دارم که بیش از 20 سال در 6 استان کشور مسئولیت اجرایی بر عهده داشتم و در سازمان‌های مختلف به ارائه خدمات پرداختم.
 
وی ادامه داد: در مورد اخیر نیز نمایندگان شورا در جریان هستند که به دلیل کسالت آقای نجفی که از مدیران باسابقه و تجربه نظام هستند از دو ماه قبل مساله استعفای ایشان مطرح شده بود.
 
سلطانی فر ادامه داد: رئیس جمهور اعلام کردند بنده علیرغم اعلام ایشان برای فاصله گرفتن از امور اجرایی به دلیل کسالت و بیماری دو ماه تامل کردم و در نهایت مجبور به انتخاب گزینه‌ای برای جایگزینی وی شدم.
 
وی افزود: دوران 5 ماهه مسئولیت من در شورا طلایی‌ترین دوران خدمتم است چراکه که در کنار افرادی کار کردم که از سرمایه‌های کشور هستند.
 
سلطانی فر خاطرنشان کرد: من قول می دهم پس از تصویب شورا مانند گذشته به عنوان سی و دوم شورا در جهت یاری به مردم از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکنم.
 
گفتنی است، در ادامه جلسه امروز شورا اعضای شورا پس از یک بار رای گیری با استعفای سلطانی فر موافقت نکردند و پس از آن اعضا موافقت و مخالفت خود را اعلام کردند که در نهایت با استعفای سلطانی فر موافقت کردند.

انتهای‌پیام/
 








تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن