تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804140359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدزاده: نمي‌خواهم مردم را ناراحت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عابدزاده: نمي‌خواهم مردم را ناراحت کنم
قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: وظيفه خود مي‌دانستم در اسرع وقت جوياي احوال دروازه‌بان سابق پرسپوليس باشم.

به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، احمدرضا عابدزاده که صبح امروز(سه‌شنبه) به دليل سر درد در بيمارستان آراد بستري و تحت مداوا قرار گرفته بود، پس از 2 ساعت ريکاوري ناشي از سي تي آنژيوگرافي، دقايقي پيش از بيمارستان ترخيص شد.

پزشک معالج عابدزاده صبح روز فردا (چهارشنبه) پس از مشاهده نتيجه سي تي آنژيوگرافي، نظر خود را اعلام خواهد کرد.

محمد رويانيان که در جلسه‌اي بسر مي‌برد، در گفت‌وگوي تلفني با عابدزاده جوياي احوال وي شده و برايش آرزوي سلامتي و تندرستي کرد.

عابدزاده به هنگام ترخيص از بيمارستان با بسياري از پرسنل بيمارستان آراد به خوش و بش پرداخته و از پيگيري‌هاي آنها تقدير و تشکر کرد.

بسياري از پرسنل بيمارستان آراد به واسطه حضور چندين باره عابدزاده در اين بيمارستان با وي ارتباطي صميمانه و عاطفي دارند. برخي عکاسان نيز با حضور در بيمارستان به تهيه عکس از بستري شدن عابدزاده پرداختند.

مراجعيني که در بيمارستان آراد حضور داشتند با مشاهده احمدرضا عابدزاده به ابراز احساسات و علاقه پرداخته و برايش آرزوي سلامتي و تندرستي مي‌کردند. برخي از فوتبال‌ دوستان ايراني نيز با مشاهده عابدزاده گريه کرده و مي‌گفتند ما شما را هميشه در ميادين فوتبال ديده‌ايم و اميدواريم بار ديگر به ميادين فوتبال بازگرديد.

زن سالخورده‌اي که فرزندش به خاطر يک بيماري سخت تحت مداوا بود با مشاهده عابدزاده در حالي که به شدت اشک مي‌ريخت براي عقاب آسيا آرزوي سلامتي و بهترين‌ها را کرد و عابدزاده نيز به پسر اين زن سالخورده، گفت: اول خدا و بعد هم دعاي مادرت، محکم باش و قدر چنين مادري را بدان.

احمدرضا عابدزاده در حالي که دوستانش نيز سراسيمه به بيمارستان آمده بودند به اتفاق امير عابدزاده و همسرش در حالي که رو به دوربين‌هاي عکاسان مي‌خنديد، بيمارستان آراد را ترک کرد.

عابدزاده در حالي بيمارستان را ترک مي‌کرد که به خاطر سي تي آنژيوگرافي روي ويلچر نشسته بود، اما مانع از عکس گرفتن عکاسان با ويلچر شد.

عابدزاده مي‌گفت: نمي‌خواهم مردم را ناراحت کنم. دوست دارم شادي مردم را ببينم، نه نگراني آنها را.

در پي بستري شدن احمدرضا عابدزاده در بيمارستان آراد، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌و‌گوي تلفني با همسر احمدرضا عابدزاده، جوياي احوال دروازه‌بان سابق پرسپوليس شد.

همچنين بهروز منتقمي قائم‌مقام و حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با حضور در بيمارستان آراد از احمدرضا عابدزاده عيادت کرده و در گفت‌و‌گو با امير عابدزاده و مادرش در جريان آخرين وضعيت دروازه‌بان اسبق پرسپوليس قرار گرفتند.

بهروز منتقمي قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس حدود 30 دقيقه با احمدرضا عابدزاده به گپ و گفت پرداخت و ضمن جويا شدن احوالش، درباره فوتبال ايران با وي گفت‌وگو کرد.

منتقمي به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: احمدرضا عابدزاده از مفاخر فوتبال ايران است که پشتکار و استمرار او مي‌تواند الگويي براي نسل جوان فوتبال کشورمان باشد. بايد به پيشکسوتاني مثل احمدرضا عابدزاده که هنوز هم روزي سه ساعت و حتي بيشتر از ورزشکاران ملي پوش و حرفه‌اي تمرين مي‌کند، افتخار کرد. عابدزاده سرمايه فوتبال و ورزش ايران است و اگر دقت کنيم بسياري از افتخارات فوتبال کشورمان در دهه 70 و 80 در سايه درخشش بي‌نظير عابدزاده رقم خورده است. قهرماني در بازي‌هاي آسيايي پکن پس از سال‌ها و صعود به جام جهاني پس از 2 دهه ميسر نبود مگر با درخشش و افتخار آفريني احمدرضا عابدزاده.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: بنده موظف بوده و وظيفه خود مي‌دانستم در اسرع وقت به عيادت عابدزاده بيايم و در جريان آخرين وضعيت وي قرار گرفتم.

براي اين دروازه‌بان محبوب و پرافتخار کشورمان آرزوي سلامتي داشته و ايمان دارم فرزندش که هم‌اکنون عضو تيم پرسپوليس و تيم ملي زير 22 سال است، در آينده‌اي نزديک مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

سه شنبه 1392/11/01 15:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن