تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803363202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ فالکائو به شايعه پيشنهاد چلسي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پاسخ فالکائو به شايعه پيشنهاد چلسي
مهاجم کلمبيايي موناکو تاکيد کرد که در اين تيم باقي خواهد ماند. او مورينيو را مربي بزرگي دانست، اما تاکيد کرد که حتي يک لحظه هم به کار کردن با او فکر نکرده است.

فالکائو دو فصل پيش با وجود پيشنهادهاي خوبي که از تيم‌هاي بزرگ اروپايي داشت، ترجيح داد تا موناکوي فرانسه را انتخاب کند. او در اين تيم فرانسوي روزهاي خوبي را سپري نمي‌کند و خبرهايي درباره پيوستن او به ليگ جزيره به گوش مي‌رسد.

يکي از تيم‌هايي که به دنبال جذب اين مهاجم کلمبيايي است، چلسي است.

فالکائو درباره علاقه ژوزه مورينيو به او و آيا اين که در فصل جابجايي زمستاني راهي آبي پوشان لندن خواهد شد؟ گفت: شايعاتي درباره پيوستن من به چلسي وجود دارد، اما تا اين لحظه هيچ چيزي رخ نداده است، چرا که من دوست ندارم از موناکو جدا شوم و با اين تيم قرارداد پنج ساله دارم.

او درباره ژوزه مورينيو گفت: مورينيو مربي خوبي است و افتخارات زيادي را به دست آورده است. هيچ کس نمي‌تواند موفقيت‌هاي مورينيو را ناديده بگيرد. مورينيو سبک خاص خود را دارد، اما در اين ميان کساني هستند که او را دوست ندارند و همين باعث شده است که او آقاي "خاص" شود. درست است که مورينيو سبک خاص خود را دارد، اما او نتايج خوبي کسب کرده و مربي با کارنامه‌ي خوبي است. با اين حال من حتي يک لحظه هم به کار کردن با مورينيو فکر نکرده‌ام، چرا که با موناکو قرارداد دارم و نمي‌خواهم از اين تيم جدا شوم.

مهاجم 27 ساله موناکو از علاقه خود به بازي در رقابت‌هاي سري A سخن گفت و خود را از علاقمندان به بازي فرانچسکو توتي، آندرا پيرلو و ماريو بالوتلي معرفي کرد. او گفت: من علاقه زيادي به فوتبال ايتاليا دارم و دوست دارم حتي اگر براي يک روز هم که شده بازي در اين ليگ را تجربه کنم اما نمي‌دانم که اين روز چه روزي خواهد بود. در گذشته روبرتو باجو را بسيار دوست داشتم. الان هم که عاشق بازي پيرلو و جوزپه روسي هستم. فرانچسکو توتي هم از ديگر بازيکنان مورد علاقه من است. اميدوارم که او را در جام جهاني 2014 برزيل ببينم. درباره بالوتلي هم بايد بگويم که سبک بازي او را هم دوست دارم. او از جمله بازيکناني است که با ديدنش در ميدان لذت مي‌برم. بالوتلي رفتارهاي عجيبي دارد. او با رفتارهاي خود به فوتبال جذابيت داده است.

اين مهاجم کلمبيايي درباره ديگو سيمئونه، سرمربي آتلتيکو مادريد گفت: سيمئونه بدون شک يکي از بزرگ‌ترين مربيان دنيا است. عملکرد خوب او در آتلتيکو مادريد گوياي همه چيز است.

اين مهاجم کلمبيايي در پايان سخنان خود به ستايش از کلوديو رانيري پرداخت و گفت: رانيري در موناکو خوب کار کرده است. امسال بازيکنان زيادي به موناکو اضافه شده‌اند. رانيري به خوبي توانست آنها را با هم هماهنگ کند‌ و توازن را در تيم‌ به وجود آورد. او مربي بزرگ و با تجربه‌اي است‌ و مي‌تواند در هر شرايطي کار‌ کند. اميدوارم که او با ما بماند.

موناکو در فصل جاري ليگ فرانسه نتايج تا حدودي خوب کسب کرده است. اين تيم با 42 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد و با تيم صدرنشين پاري‌سن‌ژرمن 5 امتياز اختلاف دارد.

شنبه 1392/10/28 09:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن