تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت بر محور بندگی زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:
حرکت بر محور بندگی زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که انسان باید همواره مراقب اعمال خود در دنیا باشد، بیان داشت: آدمی باید اهتمام خود را در این راستا قرار دهد که همواره ستارالعیوب بوده و از عیب های دیگران بگذرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، سلسله نشست های اخلاق در قرآن و حدیث با حضور اساتید برجسته حوزه های علمیه استان مازندران در حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد برگزار می شود.
حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در این نشست،گفت: مردم باید در دنیا تلاش کرده و کنترل زبان خود را در دست داشته باشند که امری مهم و ارزنده است.
وی، بیان داشت: باید جهاد کنیم و عیب های مومنان را افشا نکنیم که خداوند منان نیز در روز قیامت جبران خواهد کرد.
استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که انسان باید در تلاش باشد اعمال نیک و صالحی را انجام دهد، ادامه داد: این امر والا سبب خواهد شد تا  در روز قیامت آبرومند بوده و جایگاه ارزنده ای برای خود داشته باشیم.
حجت الاسلام جلالی، اضافه کرد: مرحوم ملااحمدنراقی در معراج السعاده نقل می کند بعضی از بندگان در روز قیامت به گریه می افتند و می گویند پروردگارا می دانم گناه و معصیت زیاد کردم و خداوند منان می گوید تو که آن روز با غرور و جهل گناه کردی تو را رسوا نکردم.
امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر این که انسان باید همواره مراقب اعمال خود در دنیا باشد، بیان داشت: آدمی باید اهتمام خود را در این راستا قرار دهد که همواره ستارالعیوب بوده و از عیب های دیگران بگذرد.
وی با بیان این که انسان باید در تلاش باشد تا در تقرب الی الله گام های ارزنده ای بردارد، ادامه داد: همت آدمی باید در دنیا بر روی این محور بوده تا توفیق طاعت خالصانه به درگاه پروردگار متعال به او عطا شود./950/پ203/ب



۱۳۹۲/۱۰/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن