تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818879947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مرکز فعالیت های فرهنگی بانوان با محوریت سازمان بسیج مداحان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
راه اندازی مرکز فعالیت های فرهنگی بانوان با محوریت سازمان بسیج مداحان
بانوان نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و اگر برای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این قشر برنامه ریزی صحیحی نداشته باشیم زمینه برای تحقق اهداف تهاجم فرهنگی فراهم می شود.
 به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبر نگاران سید محمدهادی ایازی در نشست مشترکی با جمعی از بانوان مداح، پیشکسوت، نخبه واساتید برجسته مداحان  بسیجی که با حضور مصطفی خورسندی رییس کانون مداحان کشور و سازمان بسیج مداحان تهران و نرگس معدنی پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد،  ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مقابله با شبیخون فرهنگی استعمار جهانی، باید اقدامات موثری در این حوزه از طریق توانمندسازی بانوان، انجام شود.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: ما برای اجرای  برنامه های مطلوب و اثرگذار فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در شهر تهران نیازمند مشارکت بانوان مبلغ و مداح هستیم که خوشبختانه سازمان بسیج تا کنون همکاری بسیار خوبی با شهرداری تهران داشته اند که از جمله آنها می توان به اجرای فعالیت هایی نظیر گردهمایی زنان عاشورایی، همایش احیاگران نور و دیگر برنامه های مذهبی ویژه بانوان اشاره کرد.

ایازی ادامه داد: راه اندازی کانون های مذهبی مبلغان در خانه های تسنیم و خانه قرآن و عترت در سرای محلات نشان از اهتمام ویژه مدیریت فرهنگی شهر برای ورود به این حوزه و ایجاد زمینه های لازم برای حضور اجتماعی بانوان مبلغ و مداح باتفکر بسیجی دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری تهران برگزاری کلاس های آموزشی بانوان، توسعه هیئات مذهبی بانوان و شکل گیری مجدد هیات های خانگی را از رئوس برنامه های این معاونت برشمرد.

ایازی عنوان کرد: نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عرصه های پیشرفت و توسعه بی بدیل بوده است و سخن ازتوسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور بدون توجه به نقش و جایگاه زنان در جامعه، امری غیرممکن خواهد بود.

ششمین نشست اتاق فکر شاخه بانوان سازمان بسیج مداحان شهر تهران در راستای ارتقا تعامل و گسترش سطح همکاری سرای محلات با بانوان مداح این سازمان به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن