تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803649574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: با محروم کردن داور مشکل حل نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: با محروم کردن داور مشکل حل نمي‌شود
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 100 سال هم که داوري را محروم کنند بازهم مشکلي حل نمي‌شود.

علي دايي در حاشيه تمرين روز دوشنبه پرسپوليس درباره راي کميته انضباطي اظهار داشت:اول از همه از همه کسانيکه در اين پرونده زحمت کشيدند و خيلي از مسائل روشن شد و مخصوصا نهادهاي امنيتي تشکر مي کنم. متاسفانه يک سري ابهاماتي وجود دارد و دوست دارم با مسول کميته انضباطي يا استيناف صحبت کنم تا ابهامات درباره اين راي برايم روشن شود.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: دوستان اعلام کردند که من با توجه به آگاهي از فعاليت باشگاه راه آهن آن را به اطلاع مسولين نرسانده‌ام. اول از همه بايد عنوان کنم علي دايي همان روز به عليپور اطلاع داد.عليپور هم در برنامه زنده تلويزيوني اين بحث را عنوان کرد.پس من اين موضوع را گفته بودم.بعد از آن،در سالهاي قبل که مربي و سرمربي سايپا بودم و اطلاع دادم چه برخوردي شد.هيچ برخوردي نشد.کار خودشان را کردند. ما اطلاع بدهيم و ندهيم کار خودشان را مي کنند.

سرمربي پرسپوليس افزود:گفته اند که من مطلع شدم و باز هم مي گويم به هيچ عنوان اين بحث صحت ندارد.مولايي آمد و گفت که قهرماني از سالهاي قبل از باشگاه طلب دارد.اين چه جوري است که من خبر داشتم.همانجا به مولايي گفتم اين طلب به من ربطي ندارد و با او هم برخورد سنگيني کردم.

وي تاکيد کرد:درباره همين بازي با فولاد، عسگري متاسفانه يک جوري مصاحبه مي کند که همه حرفهاي ما تاييد مي شود.ما بر اساس چيدمان داوري که دو بازي با نفت و تراکتورسازي در خارج از خانه را جهانبازي قضاوت کرده بود و در بازي با تراکتورسازي دو پنالتي مسلم را به نفع ما نگرفته بود به حضورش در مسابقه با فولاد اعتراض داشتيم.شيريني در آن زمان با خيلي ها صحبت کرد.

دايي افزود:عسگري حرفهاي ما را تاييد کرد.او گفته است جهانبازي را بر اساس سوابق و عملکردش انتخاب کرديم.ما هم بر اساس عملکرد جهانبازي مخالف اين بوديم که او داور بازي ما با فولاد باشد.همه کارشناسان گفتند در بازي با تراکتورسازي دو پنالتي ما را نگرفتند.سوال من اين است چه جوري مي شود سه بازي خارج از خانه ما با تيم هاي بالاي جدول را يک داور قضاوت مي کند؟نفت،تراکتورسازي و فولاد که بازي هاي شش امتيازي ما بودند.بر اساس صحبت هاي عسگري،جهانبازي نبايد داور بازي ما با فولاد مي شد و ما به خاطر اين صحبت کرديم که جهانبازي داور بازي ما با فولاد نباشد.

وي درباره محروميت مربي بدنساز پرسپوليس گفت:درباره مولايي هم براي من ابهام وجود دارد.مولايي چون مربي قهرماني بوده است شش ماه محروم مي شود؟در راي گفته شده که مولايي واسطه بوده است.يعني پولي گرفته است يا نفعي داشته است که اصلا اينطور نيست.اين پولي که داده شده و نهادهاي امنيتي در آوردند به خاطر اين نبوده که بازي را براي ما در بياورند براي طلب هاي گذشته شان بوده است.حالا درست يا دروغ.من و مولايي که بازپرس نيستيم که بدانيم اين طلب مال چه زماني بوده است.اثبات هم شد که اين پول را چه کسي ريخت،چه کسي منابعش را تامين کرده است.حالا بحث من اين است آنهايي که همه اش دروغ گفتند و گفتند اين پول براي بيمه بوده است، 8 ماه محروم شوند ولي مولايي که نفعي نداشته است چگونه واسطه مي شود؟او کاره اي نبوده و فقط انتقال داده است.

دايي افزود: در اين مدت آيت اللهي،بهروان،عنايت،اصفهانيان مرتب مي گفتند اتفاقي نيفتاده است.کانون داوران که در برنامه 90 مرتب عليه من صحبت کرد.اين ها که مرتب عليه من صحبت مي کردند که قهرماني بايد شکايت کند الان چه حرفي براي مردم دارند؟من علي دايي نيازي به عذرخواهي ندارم.از مردم عذرخواهي کنند.من دنبال حقيقت هستم.

وي ادامه داد کسانيکه اين پول را تامين کردند چه حرفي دارند؟آقاي رييسي کيا که مي گفت براي آب معدني و آژانس فاکتور داريم براي اين 2 ميليون چه فاکتوري دارد؟در آن برنامه رييسي کيا جواب صحبت هاي من را نداد.آقايان تا ساعت دو و نيم شب در باشگاه بودند و برنامه ريزي کرده بودند.آقاي رييسي کيا جايي گفت که مي خواهم علي دايي را به اردبيل بفرستم.چرا او محروم نشد که مي خواست مسير پروند را منحرف کند.

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد:اين مسائل به اين سادگي ها نيست.يک نمونه اش اينطوري رو شد.با محروم کردن قهرماني و مولايي مشکل حل نمي شود.زندي 10 ماه،قهرماني 8 ماه و مولايي 6 ماه.مگر مي شود کسي که فقط اطلاع داده است 6 ماه محروم شود؟از سوي ديگر،آقاي عکاسي که مرتب مي گفت از پول بچه ها براي کارهاي خير پرداخت شده است چرا رفت گريه کرد که آقاي زندي اين پول را داده است.خيلي ها در آن برنامه کذايي عليه من حرف زدند.علي دايي اين قدر جايگاهش پايين آمده که جواب خيلي ها را بايد بدهد.

وي درباره اينکه آيا فکر مي کند گل محمد نوري در دربي هم که توسط مرتضي کريمي آفسايد اعلام شد پشت پرده داشت گفت:من وارد اين ها نمي شوم.حالا مرتضي کريمي که از داوري کنار رفته را 100 سال محروم کنيد.مشکلي حل نمي شود.

دايي تاکيد کرد:ديديد برخي مسولان چطور مصاحبه کردند.اين ها همسو بودند که علي دايي را خراب کنند اما تا بالايي نخواهد احدي نمي تواند کاري پيش ببرد.

وي درباره محروميت پيام صادقيان پس از پخش برنامه 90 اظهار داشت:اين ضعف فدراسيون است که يک برنامه عليه آن تصميم بگيرد.

دايي درباره ابراز خوشحالي محمود سالارکيا،معاون حقوقي پرسپوليس از راي کميته انضباطي گفت: سالارکيا در اين پرونده جايگاهي نداشته است که بخواهد اظهارنظر کند. بعضي وقت ها به سواد حقوقي آقايان شک مي کنم.من نديدم که او يک بار در پرونده اي ورود کند و از حق من و باشگاه دفاع کند.براي باشگاه متاسفم اجازه مي دهد ايشان در اين باره اظهارنظر کند.سالارکيا کجاي اين پرونده بوده است؟ علي دايي خودش ورود کرد و از خودش دفاع کرد.بعضي وقت ها مثل بحث کميته استيناف او بايد مي رفت پيگيري مي کرد ولي نکرد و من رو در روي کميته استيناف قرار مي گرفتم.سالار کيا در بحثي که سمتي نداشته است نبايد ورود مي کرد.

دوشنبه 1392/10/23 13:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن